مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن

امكان قابليت كنسل ماشين و راننده بايستي در نرم افزار چشم خواهد شد. در شرايطي‌ طراحي اپليكيشن كه كه استفاده كننده از تصميم خويش براي به چنگ آوردن ماشين كرايه اي منصرف شدند بتوانند آن درخواست را كنسل نمايد.

ولي مزيت هاي داشتن يك نرم افزار شبيه تپسي چه ميباشد ياروهمدم ما باشيد

مزيت نرم افزار شبيه تپسي
برخي از آژانس تلفني ها شماره هاي رندي در دست ندارند كه اشخاص بخواهند از آن‌ها درخواست ماشين نمايند يا اين كه آن قدر هزينه براي تبليغات و برچسب و بنر نكرده اند تا عموم با آنان آشنا شوند؛ به همين ادله از شغل خويش ناراضي اند و دوست دارا‌هستند كه اشخاص بيشتري با آنان تماس بگيرند.
با استعمال از نرم افزار هاي شبيه تپسي علاوه بر اين كه ديگر نيازي به تبليغات متعددي براي ماشين كرايه اي تلفني وجود ندارد، صرفا كافي ميباشد آن را در يك ماركت داراي اعتبار تكثير دهيد و در صدر براي آن هزينه تبليغات نمائيد تا عموم با آن آشنا شوند و بعد از آن به درآمد بالايي دست پيدا فرمائيد.
همينطور كساني كه درپي بيزنس جديد مي باشند مي ‌توانند به سراغ پباده سازي نرم افزار شبيه تپ سي بروند. اين اشخاص ميتوانند با سرمايه نخستين اي كه براي تجارت خويش كنار گذارده اند، نرم افزار را پباده سازي و منتشر نمايند تا هم اشخاصي كه ماشين دارا‌هستند بتوانند به كمپاني مراجعه نمايند و نام نويسي اول را جاري ساختن دهند و بعد از آن فارغ از اين كه نياز باشد در كمپاني شما منتظ تماس شخصي باشند، در جاي جاي از شهر كه باشند بتوانند از نرم افزار به كار گيري نمايند و به درآمد برسند. رانندگان مي‌توانند فقط وارد نرم افزار مختص خويش شوند و معطل يك درخواست ماشين باشند و ديگر نيازي وجود ندارد كه همانند ماشين كرايه اي هاي تلفني در فروشگاه درانتظار تماس اشخاص باشند.


نرم افزار هاي شبيه تپسي براي عموم هم اثر گذار بوده ميباشد؛ ديگر نيازي وجود ندارد كه عموم در كنار خيابان چشم به راه يك ماشين كرايه اي عبوري باشند كه آژانس به طور كامل لبريز نباشد و بتوانند به مقصد خويش برسند. هم اينگونه بر روي در و ديوار شهر به‌دنبال يك شماره آژانس تلفني باشند تا با آن تماس بگيرند و يك ماشين درخواست نمايد. هم اينگونه ممكن ميباشد كه آن ماشين كرايه اي تلفني در نقطه ديگري از شهر باشد و بازه زماني ها درانتظار ماشين باشد.
با وجود نرم افزار هاي شبيه تپسي با درخواست ماشين به نزديكترين ماشين در محل شما اطللاع داده شود و ميتوانيد مقصد خويش را معلوم نماييد و به طور آنلاين پرداخت را اعمال دهيد و يك‌سري دقيقه درانتظار ماشين بمانيد تا به شما رسد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۱:۴۶ ] [ حامد ] [ نظرات (1) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی