مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


معرفي و راهنماي اجراي نرم افزار اندرويد در ويندوز
توضيحات كوتاهي درباره اجراي نرم افزار اندرويد
صحت دارد كه ويندوز ۱۰ توانسته بسط و تكنولوژي چشمگيري را داشته باشد ولي دكان Microsoft Store فاقد اكثري از اپ‌هاي اثر گذار براي اندرويد ميباشد. اما در صورتيكه مي‌توانستيم نرم افزار‌هاي اندرويد (اجراي نرم افزار اندرويد) را در ويندوز نصب و ايفا كنيم چقدر بهتر ميشد!
البته يك‌سري لحظه طاقت نماييد، چرا‌كه خير ولي كه قادر خواهيم بود بعضي از اپ‌هاي اندرويد را در ويندوز به انجام در بياوريم. اگرچه سازندگان نرم افزار‌هاي اندرويدي قصد نداشتن كه نرم‌افزار‌هاي خويش را در ويندوز به اعمال در بياورند البته به خيال و خاطر راحتي يوزرها و كارايي عالي اين نرم افزار‌ها تعدادي از نرم‌افزار‌هاي معين گرديده را براي ويندوز ۱۰ پياده سازي  طراحي اپليكيشن در مشهد كردند.

امروزه نحوه‌هاي متعددي وجود دارااست كه شما با به كار گيري از آن ها مي توانيد اپليكيشن‌هاي اندرويدي را در ويندوز به اعمال در بياوريد با اين طريق‌ها ديگر شما ميتوانيد فارغ از نياز به موبايل هوشمند و تبلت، نرم‌افزار‌هاي اندرويد را در ويندوز خويش به جاري ساختن در بياوريد. پيرو اين نوشته‌ي‌علمي (اجراي نرم افزار اندرويد) همپا ما باشيد.
راهنماي اجراي نرم افزار اندرويد در ويندوز
شايد براي خيلي از اشخاص پيش آمده باشد كه دوست داشته باشند بعضي از نرم افزار‌هاي اندرويد خويش را در رايانه به جاري ساختن دربياورند و ديگر دوست نداشته باشند اپليكيشن آيتم عشق و علاقه خويش را در ورقه خرد تبلت و تلفن همراه هوشمند خويش تماشا نمايند.

قابليت و امكان جاري ساختن اين شغل وجود داراست چون امروزه طرز‌هاي خاصي به وجود آمده كه شما به راحتي مي توانيد هر نرم‌افزار‌اي را كه بخواهيد در ويندوز خويش به اعمال دربياوريد. به عنوان مثال مي‌اقتدار اعلام كرد يوزرها سيستم دليل ويندوز ۳۲ بيتي مي توانند با نصب Android x86 مبادرت به نصب هر اپليكيشن اندرويدي در ويندوز خويش نمايند.

نحوه ديگري به اسم Android SDK وجود داراست كه ممكن ميباشد عمل با آن پاره اي مشقت بار باشد چون اين طريق سرعت كمتري نسبت به ديگر نحوه‌ها دارااست و دارنده محدوديت‌هايي ميباشد كه ممكن ميباشد براي يوزرها آزاردهنده باشد.

در اينجا تعدادي شيوه را به شما معرفي ميكنيم كه ممكن ميباشد براي نصب و اجراي نرم افزار اندرويد ياري خير براي شما باشند. اين نحوه‌ها عبارت‌اند از:
Android Studio
اندرويد استوديو روشي بسيار دوست داستني براي اجراي اپليكيشن‌هاي اندرويدي در رايانه فردي و به كار گيري از مشابه‌ساز اندرويد ميباشد. Android Studio بوسيله بخشي از Google پياده سازي گرديده‌است تا بتواند اپليكيشن‌هاي اندرويدي را بر روي رايانه فردي به انجام در بياورد.

از مشابه‌ساز اندرويد استوديو مي‌اقتدار براي ساخت و ساز دستگاه‌هاي مجازي به كار گرفت كه هر ورژن از Android را با وضوح و تنظيمات طاقت فرسا افزاري متفاوت اعمال مي‌نمايند. اولي نقطه ضعف اين فرايند، مراحل پيكربندي تا حدودي بغرنج آن ميباشد. براي مشابه‌سازي اپليكيشن‌هاي اندرويد در ويندوز مي بايست آغاز واپسين نسخه اندرويد استوديو را بر روي رايانه خويش نصب فرماييد.

Google تعدادي آيتم مشابه‌سازي از قبلي تنظيمات گرديده در منوي دستگاه‌هاي Nexus / Pixel در دسترس داراست، البته شما مي توانيد پارامترها را به طور دستي نيز تهيه و تنظيم نماييد. زماني كه دستگاه هوشمند خويش را بوت (booted) كرديد، مي بايست اپليكيشن‌هاي متبوع را در آن نصب نمائيد.
از آنجايي كه در ويندوز Play Store نيست شما بايستي خودتان پيكربندي مدير پوشه نرم‌افزار را در اختيار بگيريد. APK (نرم افزار اندرويد) متبوع را براي نصب (اعم از بسته اپ Google يا اين كه موردها ديگر) را برداريد و پوشه را در فايل ابزار و در فهرست SDK خويش قرار دهيد. آن‌گاه هنگام وارد كردن AVD از خط دستور براي ورود (در آن فهرست SDK) از اسم adb install filename.apk به كارگيري نماييد. حالا اپليكيشن بايستي به ليست اپليكيشن‌هاي دستگاه مجازي شما اضافه گرديده باشد.
BlueStacks
در صورتيكه شما جزء اشخاصي ميباشيد كه دوست دارا هستند به طور همزمان هم بازي و هم نرم افزار اندرويد را در رايانه فردي خويش به اعمال در بياورند، BlueStacks شايسته ترين گزينش براي اين اشخاص ميباشد. BlueStacks خويش را صرفا روشي براي شغل كردن نرم‌افزار‌هاي اندرويدي آرم ميدهد، ولي در واقع ورژن بي نقص و مهم اندرويد را در پشت صحنه اپ‌ها انجام مي‌نمايد. خير صرفا اين، بلكه دارنده دكان Play داخلي ميباشد به اين ترتيب شما ميتوانيد به مجموع محتواي خريداري گرديده خويش دسترسي ريلكس و سريعي داشته باشيد.

BlueStacks يك نرم‌افزار و نرم افزار اندوريدي ميباشد كه به طور كامل به طور app player شغل مي‌نمايد غرض و تمركز مهم اين اپ، اجراي نرم افزار‌هاي اندرويدي ميباشد. در BlueStacks هيچگونه مشابه‌سازي نيست بلكه خويش نرم‌افزار اندرويد انجام شود.
با اين حالا در شرايطي‌كه غرض شما اين ميباشد كه به آساني از اپليكيشن‌هاي اندرويد استعمال فرمائيد و بازي‌هاي اندرويد را در سيستم ويندوز خويش به ايفا در بياوريد BlueStacks ميتواند شغل شما‌را به راحتي رويكرد بياندازد.

يك كدام از مزيت‌هاي بهتر BlueStacks اين ميباشد كه‌اين اپ تماما مجاني ميباشد ولي در حالتي كه شما امكان‌هاي بيشتري بخواهيد مي توانيد ورژن پريميوم و اشتراكي آن را خريداري فرماييد.

از آنجايي كه‌اين اپ بر روي كاركرد و سعي بسيار تاكيد داراست سبب گرديده نصب آن بسيار آسوده باشد. شما به راحتي مي توانيد تهيه و تنظيم فرماييد كه نرم‌افزار براساس چه نوع اندرويد و دستگاه هوشمندي عمل نمايد به عنوان مثال شما مي خواهيد پيكربندي و دكان دستگاه‌هاي ايسوس يا اين كه سوني (Asus و Sony) را داشته باشيد به همين خيال BlueStacks را بر روي پيكربندي ايسوس يا اين كه سوني قرار مي‌دهيد به لهجه بي آلايش‌خيس شما نوع مشابه‌سازي نرم‌افزار را مطلوب با مارك (اپل، سامسونگ، سوني و…) متبوع خويش مشابه‌سازي مي كنيد.

نكته
Bluestacks App Player يك كدام از دوستداشتني‌ترين و كاركشته‌ترين مشابه ‌سازهاي اندرويد ميباشد كه به شما قابليت مي دهد بازي‌ها و نرم افزار‌هاي ۳۲ بيتي و ۶۴ بيتي را براي (Android 7.1.2 (Nougat روي دسكتاپ ويندوز خويش انجام فرماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۴ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۰۸:۳۱ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی