مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن
|
۱. Google Analytics Google Analytics از ابزارهاي بسيار عالي و مشهوري ميباشد كه مديران تارنماها مدام آن را سفارش كردهاند. اين پلتفرم ارزيابي گوشي، به صورت مهم بر روي معيارهاي درون نرم افزار كه در ابتدا دعوا شد، تمركز دارااست. بعداز اجرا آن بر روي نرم افزار خويش، اين پلتفرم مي تواند داده ها لحظهاي در زمينهي تبادلات درون طراحي اپليكيشن در مشهد نرمافزار، ناوبري استفاده كننده و جمعيت يوزرها ارائه دهد. يكي خصوصيتهاي مفيدي كه Google Analytics for Mobile در مشت شما قرار ميدهد، قابليت و امكان تفكيك و مشاهده اخلاق يوزرها از روش داده ها جمعيتي استاين ابزار براي اپليكيشنهاي Android و iOS در دسترس قراردارد و با ابزارهاي ديگر گوگل نيز تركيب ميگردد. ۲. Adobe Analytics در شرايطيكه نرمافزار شما تنها قسمتي از اينترنت يا اين كه پلتفرم آنلاين به حساب مي آيد و شما ميخواهيد يك ابزار رئيس و محاسبه مركزي با ادغامي بي دردسر داشته باشيد، Adobe Analytics ممكن ميباشد شايسته ترين آيتم براي شما باشد. اين پلتفرم ميتواند داده هاي حدودا هر منبعي را ادغام نمايد، كه دربرگيرنده اپ هاي نشاني اينترنتي، SMS، و حتي رابط هاي تخصصي خيس مانند وسايل نقليه ذيل اينترنت ميشود. البته به مضمون اين وجود ندارد كه آنها از ابزارهاي نظارت نرم افزار تلفن همراه ديده پوشي كردهاند. با Adobe Analytics، مديران اپليكيشنها مي توانند اطلاعاتي براي مثال اثربخشي كمپينهاي تبليغاتي، مسيريابي، تعامل، خريدها و وضعيت جغرافيايي يوزرها را از روش پلتفرمي با پياده سازي بهتر و دارنده جلوههاي بصري براي ابزارها مشاهده نمايند. ۳. Hotjar Hotjarيكي از شايسته ترين ابزارهاي تحليل وبسايت ميباشد. پلتفرم نظارت گوشي آن، يك سري خصوصيت دارااست كه بخش اعظمي از پيش بيني و گمان هاي شمارا درخصوص تجزيه و محاسبه اخلاق و رفتار و رضايت استفاده كننده از در بين مي برد. يك كدام از اين خصوصيتها، هيت مپ آن ميباشد كه به مديران اذن مي دهد تا تكان و تصميمات مخاطب را به طور پيكسل به پيكسل دنبال نمايند. اگرچه Hotjar هنوز ابزار SDK يا اين كه ارزيابي مخصوص به شخصي براي اپهاي گوشي ارائه نميدهد، البته درصورتيكه مايل به اخذ بازخوردها و داده هاي عددي دربارهي ورژن تلفن همراه وبسايت خويش مي باشيد، اين ابزار ميتواند اثر گذار باشد. درصورتيكه هنوز در اولِ منش مي باشيد و ترافيك متعددي نداريد، Hotjar يك طرح بدون پول به شما ارائه ميدهد. ۴. Flurry Analytics Flurry يك ابزار چند كاربردي ميباشد كه طيف وسيعي از معيارهاي داده را در هركدام از سه نوع ابزار تجزيه و بررسي كه در ابتدا مذكور ارائه ميدهد. خلال ابزارهاي استاندارد تجزيه و محاسبه باطن طرحي، مانند طيف وسيعي از دادههاي جمعيت شناختي مخاطب، آنها ابزار تجزيه و بررسي فساد اپ را نيز ارائه ميدهند كه براي براي ياري به مديران در محاسبه كمپينهاي بازاريابي پياده سازي گرديدهاست. ۵. Amplitude Analytics Amplitude ابزار ارزيابي اپ هاي اينترنت و گوشي ميباشد كه دستهاي از معيارهاي داخل اپليكيشناي خارق العاده را ارائه مي دهد. در حالتيكه نرم افزار تلفن همراه شما با يك پلتفرم اينترنت هم پا گرديده است، Amplitude يك آيتم بهتر به حساب مي آيد. Amplitude مي تواند تست A/B، خريدهاي باطن اپاي (هم براي Android و iOS) و غيره را بررسي نمايد. ۶.Mixpanel Mixpanel يك ابزار تحليل نرمافزار گوشي ميباشد و براي مديران اپليكيشناي پياده سازي گرديده كه نميخواهند در تشكيل داد و پياده سازي جزئيات اپشان دخيل شوند. اين موسسه يك ابزار "فارغ از كد" ارائه ميدهد كه براي استعمال يا اين كه فايدهمندي از آن، علم توسعه يافتهاي موردنياز نداريد. آنها نصب SDK را براي تني چند از پلتفرمها، مثلا Android و iOS، در دسترس قرار مي دهند. بعد از نصب و راه اندازي، شما نيز از خصوصيت آزمايش A/B آن سود خواهيد موفقيت. اين خصوصيت به تست و اعتبارسنجي تغييرات اپليكيشن پيشنهادي مبني بر دادههاي ارائه گرديده به وسيله اين ابزار ياري مينمايد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |