مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن

نكات مهمي كه پباده سازي اپ را ماهر خيس خواهد كرد

.به روزرساني­هاي مداوم و دائمي
سرعت در  طراحي اپليكيشن تغيير تحول تكنولوژي‌ها به حدي زياد ميباشد كه امروزه خصوصيت كه خيلي گزينه دقت قرار گرفته ميباشد، ممكن ميباشد تا هفته بعد از آن جايگزين جديدي پيدا نمايد. اكنون درصورتي كه شما خصوصيت‌هاي اپ هاي خويش را از تجهيزات و پباده سازي به‌روز نكنيد تا چندين ماه ديگر مرده به حساب مي آيد و دردسرهاي براي يوزرها با موبايل‌هاي هوشمند نو به وجود خواهد آورد. مهم ترين نكته عدم پشتيباني ورژن‌هاي نو اندرويد از نرم‌افزار شما ميباشد. از اين رو هرچند وقت يك‌توشه به‌روزرساني‌هاي جديدي را ارائه فرمائيد و آن را با به كار گيري از يك پيام به يوزرها آگهي نمائيد.

. با مثال‌سازي اول پيش برويد
مطلقاً پيش از استارت، مثال‌سازي اول از طرح را بكشيد و مطابق با آن پيش برويد. گفت و گو، تجربه كاربري ريلكس در به كار گيري از اپ ميباشد؛ پس داشتن مثال نخستين در پباده سازي اهميت متعددي دارااست. اينكه ممكن ميباشد اين طرح بارها رد گردد يا اين كه مدت متعددي را به خويش تخصيص دهد، چندان اهميت ندارد؛ چون يك طرح خوب تضمين كننده فن‌اي‌خيس شدن طرح شما خواهد بود.

نكات مهمي كه پباده سازي برنامه را ماهر خيس خواهد كرد

 از كارتن كمتري به كارگيري نمائيد
برنامه كودكان و مكان نما در طي خودشان، طرفدار متعددي داشتند؛ البته امروزه خير فقط طرفداري در نسل تازه ندارند، بلكه گزينه تنفر هم قرار ميگيرند. به كار گيري از كارتون‌ها سبب ارتقاء وسعت نرم افزار گرديده و استفاده كننده را در هنگام دانلود و به كار گيري اذيت خواهد كرد؛ همينطور مخاطب در پي به كارگيري ريلكس و سريع چهت نيل به اهدافش ميباشد و هر عاملي كه‌اين ميانه حواس اورا پرت نمايد، اذيت كننده خواهد بود.

. ثبات در پباده سازي
داشتن ثبات در پباده سازي يك اصل خيلي اصلي ميباشد. خواسته از ثبات، يعني متناسب بودن طرح و رنگ با هدف ها كسب‌وكار و همينطور اينكه همه صفحه هاي با هم از يك الگوي خاصي پيروي نمايند. مخاطب زماني فعاليتي كه در يك شيت انجام مي دهد، متوجه ساختار كلي عمل تارنما شما گرديده و آن را در ديگر صفحه ها مشاهده نمايد.

 استعمال از كلمه ها معمولي
يكي دست اندركاران اساسي در پباده سازي، به كار گيري از لغت ها معمولي و قابل فهم و شعور براي همگي يوزرها ميباشد. در صورتي برنامه شما به صورتي ميباشد كه مخاطبان متعددي را پايين پوشش قرار مي دهد، پس اين نكته اهميت زيادتري نسبت به ساير دارااست.

در به كار گيري از كلمات و معاني آن اعتنا فرمائيد تا با دقت به تيم‌هاي متعدد مردمي در سراسر مملكت، به مشكلي برنخوريد.

بعضا از طراحان به مكان واژه از عكس براي انجام كار ميبرند. عكس‌ها با سيرتكامل‌اي باشد كه استفاده كننده با ديدن آن ها متوجه مراد طراح گردد. براي همين بهتر ميباشد كه از آيكون‌هاي متعارف و دربين‌المللي براي آن ها استعمال شود تا اينكه از خودتان يك طرح نو ابتكار عمل فرماييد.

نكات مهمي كه پباده سازي نرم‌افزار را ماهر خيس خواهد كرد

گلن هيتچاك، مسئول پباده سازي توليدها در Fueled

پباده سازي نرم افزار شما به صورتي باشد كه مخاطب با يك نگاه به راحتي متوجه ساختار آن گرديده و سريع خاطر بگيرد. در واقع مخاطب هيچ‌سيرتكامل همت اضافه‌اي براي يادگيري يا اين كه شعور يك كار نبايد انجام دهد. عدم وضوح ساختاري و به كارگيري از المآن‌هاي مبهم سبب سردرگمي وي ميشود.

. به عمل بردن تصديق‌هاي زيست‌سنجي
امنيت در پباده سازي برنامه اهميت متعددي دارااست و بيشتر يوزرها ترجيح ميدهند تا اپليكيشني را به عمل ببرند كه داده ها آنان آيتم امن بماند. از سال 2018 به آن‌گاه اين مورد بيشتر از كليه گزينه دقت طراحان گرفته ميباشد و آنها درصدد اين مي‌باشند تا از تشخيص فيس يا اين كه اثرانگشت براي انجام بعضا از عمل‌هاي خاص به كارگيري نمايند. اما به حيث مي آيد كه‌اين خصوصيت بتوان در تلفن همراه‌هاي آيفون كه دارنده چنين تكنولوژي مي باشند نيز به عمل پيروزي.

به هر درحال حاضر تضمين امنيت و به كار گيري از شاخص‌هاي امنيتي كار كشته در اپ­هايي كه داده ها يوزرها را اخذ مي‌نمايند، نسبت به ديگر ساير موردها اهميت زيادتر دارااست.

 به كارگيري از پلتفرم‌هاي ارسال پيام


يوزرها در هنگام استعمال از سرويس ها برنامه، ممكن ميباشد كه به سؤالات بخش اعظمي متعددي در هنگام به كار گيري مواجه شوند. از اين رو در‌پي راهي مي باشند تا آن‌ها‌را رفع نمايند. به كارگيري از ربات خدمت چت آنلاين شايسته ترين خط مش براي پرسيدن سؤالات يوزرها و جواب‌دهي به آنان ميباشد. اين خدمت بايستي مدام و در همگي صفحه هاي به راحتي بوسيله استفاده كننده در دسترس باشد.

· پيام چت نبايد مدام به طور پاپ آپ براي مخاطب ظواهر خواهد شد.

· با دكمه مخاطب بتواند پيام را استارت و با دكمه ديگر آن را آخر دهد.

· رنگ‌هاي پشت قضيه چت و نوشته و همينطور اندازه آنها به صورتي باشد كه استفاده كننده به راحتي تعامل برقرار نمايد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۴۰:۰۷ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی