مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


10. ابزار آزمايش نرم افزار MonkeyRunner
اين ابزار خود كار جهت آزمايش نرم افزار‌ هاي اندرويدي و به لهجه پايتون پياده سازي گرديده ‌ميباشد. ذخيره تصاوير آزمايش، قابليت و امكان اجراي آزمايش طراحي اپليكيشن در مشهد به دو شكل، مشابه‌سازي اتصالات به دستگاه‌هاي ديگر، به كار گيري از Jython براي اجراي اسكريپ‌ ها، در اختيار گرفتن تعدادي دستگاه همزمان، ايفا آزمايش Functional به صورت اتوماتيك، جاري ساختن آزمايش رگرسيون و ... به عنوان مثال مزاياي به كارگيري از اين ابزار مي‌ باشد.

 

11. ابزار آزمايش نرم افزار Frank
يكي از ديگر از ابزارهاي آزمايش نرم افزار كه طراحان بعداز ايجاد كرد نرم افزار از آن به كارگيري مي‌ نمايند ابزار فرانك ميباشد. اين ابزار خودكار مبني بر UI ميباشد و قابل انجام بر روي نرم افزار‌ هاي مستقر ios مي‌ باشد.
نگهباني از Cucumber، قابليت و امكان اجراي آزمايش‌ ها هم در Simulator و هم در دستگاه، ضبط كليپ از آزمايش‌ها، امكان Clean Syntax، قابليت تركيب با CI براي مثال مزاياي شغل با ابزار آزمايش فرانك ميباشد.

 

12. ابزار آزمايش نرم افزار Squish
اين ابزار به عنوان مثال ابزارهاي تستي ميباشد كه قابليت و امكان جاري ساختن هم براي اندرويد و هم براي ios و يا اين كه تركيبي از هر دو را داراست و به طور خود كار فعاليت مي‌ نمايد. پس در شرايطي‌كه هم پياده سازي نرم افزار ios و هم اندرويد داريد با اين ابزار ميتوانيد آنان را آزمايش نماييد.
درين ابزار تستر سواي نياز به Jailbreak يا اين كه Root مي‌ تواند فرايند آزمايش را اعمال دهد. حفاظت از Gesture ،Embedded Web Content ،IoT Testing و End-To-End Testing ،Integration و Source Control به عنوان مثال محاسن فعاليت با ابزار آزمايش اسكوييش ميباشد.

 

13. ابزار آزمايش نرم افزار SeeTest
از روش اين ابزار آزمايش مي‌ توانيد به صورت مداوم سرعت Release و واحد سنجش چگونگي را از روش اجرا آزمايش‌ هاي پشت سرهم ارتقاء دهيد، همينطور اين ابزار از نرم افزار هاي اندرويدي و ios جانبداري مي‌ نمايد.

اعمال آزمايش‌هاي بصري Device Reflection ،Object Spy و Test Recorder به شكلي معمولي و با سرعت بالا، قابليت و امكان اعمال آزمايش‌ها به شكلي برابر در تعداد متعددي دستگاه حقيقي وواقعي، قابليت به كار گيري از Test Analytics، قابليت و امكان آزمايش دستي و ... مثلا مزايايي ميباشد كه مي‌ اقتدار در‌اين ابزار به آنان اشاره نمود.

 

 

 

عده بندي

مجموعاَ اعمال آزمايش بعداز پياده سازي نرم افزار، از آن جايي داراي اهميت ميباشد كه موجب صرفه جويي در هزينه‌ ها، بالا بردن هرچه خوب چگونگي به خصوص در بازار رقابتي امروز، ارتقاء ترازو رضايت مشتريان و در غايت منجر ارتقاء امنيت يوزرها مي‌گردد.
بدين ترتيب هرچه در‌اين مرحله وسواس و اعتنا بيشتري داشته باشيد نتيجه ها مناسب‌تري را استخراج خواهيد كرد، از اين رو توصيه ميكنيم با دقت به نوشته ي علمي بالا ابزار آزمايش مطلوب با نرم افزار خويش را گزينش نماييد و كارايي آن را به شكلي تخصصي و ايمن گزينه تحقيق قرار دهيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۹:۴۸:۳۲ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی