مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن

۵.فلير

پباده سازي UI و UX - فلير

فلير ( Flare ) يك ابزار تازه براي پباده سازي و انيمه‌سازي وكتور آرت ميباشد.

فلير يك ابزار بر طبق بروزر ميباشد كه دو بعدي است و به شما طراحي اپليكيشن در پباده سازي و انيمه‌سازي وكتور آرت امداد مي‌نمايد. مقصود اين ابزار روي طراحان اينترنت و طراحان بازي نهاده شد‌ه‌است، اين ابزار به شما قابليت فعاليت بدون واسطه را مي دهد و بودجه‌هايي دارااست كه در پروژه پاياني شما حضور دارا‌هستند و نياز به ريدو (Redo) را در كد از دربين مي برد. لذا ميتوانيد به شدت فرايند را بي آلايش‌سازي نمائيد و در طي صرفه‌جويي نمائيد. از كليه بهتر دانلود آن تحت عنوان بخشي از حركت اوپن صفحه ارايي بدون پول ميباشد.


۶.وانت

پباده سازي UI و UX - وانت

وانت ( vaunt ) يك ابزار ديدني براي استخراج رنگ‌هاي برنده در يك تصوير ميباشد.

آيا ميخواهيد كه شماتيك رنگي اينترنت‌سايتتان با يك تصوير خاص منطبق داشته باشد؟ شايد وانت به كارتان بيايد. نرم افزار بدون‌پول مك آنها از يك الگوريتم خوشه‌بندي براي بررسي تصاوير شما استعمال مي‌نمايد و به شما اين قابليت و امكان را مي دهد كه بدانيد كدام رنگ‌ها در تصوير غالبند، تا بتوانيد از داده ها آن در ساخت سايت خويش به كار گيري نماييد.

شما تصويرتان را باطن نرم افزار درگ اند دراپ ميكنيد و رنگ‌هاي قالب در پنل پديدار ميشوند. آن گاه مي توانيد روي هر رنگي كه خواستيد كليك نمائيد تا آن ها را به ويدئو بردتان اضافه فرماييد.


۷.اسكووش

پباده سازي UI و UX - اسكووش

اين ابزار تازه گوگل به اسم ( squoosh ) قابليت و امكان فشرده‌سازي تصوير را تا يك سطح مطلوب بي آلايش ميدهد.

اين ابزار كه در نوامبر اخير روانه بازار شد يك نرم‌افزار مجاني از گوگل ميباشد كه غرض آن ياري به طراحان اينترنت در كامپرس كردن تصويرشان فارغ از از در ميان رفتن كيفيت ميباشد. شما تصوير خودتان را باطن نرم‌افزار درگ اند دراپ ميكنيد و از يك اسلايدر استعمال مي كنيد تا معيار فشردگي را گزينش فرمائيد، لذا مي توانيد با گاز في مابين سايز پوشه و كيفيت تصوير يك توازن خوب پيدا نماييد.

اين نرم‌افزار هم آنلاين و هم آفلاين فعاليت مي‌نمايد و از اين‌ ها قبل، دو رمز موفقيت ميباشد: طراحان اينترنت در حين صرفه‌جويي مي‌نمايند و گوگل نيز دارنده يك اينترنت سريع‌خيس است كه ظواهر زيبايي دارااست.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۲۵:۰۶ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی