مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


۵) CodeGlance
تصور كنيد يك دانا كد نوشته‌ايد و الان ميخواهيد برگرديد آن اواسط‌ها مجدد، چه ميكنيد؟ در‌صورتي‌كه اين افزونه را نصب كرده باشيد در اندرويد استوديو، طراحي اپليكيشن در مشهد سمت راستِ ورقه نقشه‌ي كوچكي از كارتان خواهيد داشت كه روي هر قسمتش كه برويد، به عبارتي بخش تبارك مي شود برايتان. به طبع در كدنويسي‌هاي خيلي زمانبر به فعاليت ميايد. ۶) Markdown Navigator در صورتي‌كه بخواهيد از گويش Markdown در تايپ كردن نرم افزار يا اين كه اينترنت‌وبسايت اندرويدي سود ببريد، اين افزونه براي شماست. شما ميتوانيد باتوجه به پروژه‌ي در دستتان و نيازهايش اين پلاگين را تماما منحصر فرمائيد.

 

۷) TabNine
اين پلاگين‌ي اندرويد استوديو هم مانند Codata زرنگ ميباشد و بر پايه ي AI. اين افزونه با ۲۰ گويش متفاوت كدنويسي سازگار ميباشد. فكر كنيد يكي از ميباشد كه با در نظر گرفتن‌هاي زيركانه‌اش كدهاي شما‌را بي نقص مي‌نمايد. شايد چندتايي را هم نادرست در نظر گرفتن بزند و توصيه بدهد اما به‌هرحال عمل كدنويسي را سريع‌خيس مي‌نمايد.

 

۸) Android Input
در صورتي بخواهيد متني (Text) را در اپليكيشنتان بنويسيد، ميتوانيد از اين افزونه به كارگيري فرماييد. خير و خوبي اين پلاگين اين ميباشد كه متن ها را ذخيره مي‌نمايد و نيازي وجود ندارد چيزي را مجدد بنويسيد. خير ديگر اين پلاگين اين ميباشد كه با ديگر دور و بر‌هاي گسترش‌دهند‌ه‌ي اندرويد هم سازگار ميباشد.

 

۹) ADB Idea
اين افزونه اندرويد استوديو هم يك‌سري دربين‌بُر (Shortcuts) خيلي خيلي اثرگذار دراختيار شما مي گذارد. البته چه نوع در ميان‌بري؟ في مابين‌برهايي كه سرعت گسترش‌دهندگي در اندرويد استوديو را فراتر ميبرند. در صورتي‌كه بخواهيد داده ها نرم افزار را تميز يا اين كه آن را Uninstall يا اين كه Restart نماييد يا اين كه كارهايي از اين دست، با يك كليك و به‌راحتي مي توانيد اين دستور‌ها را به اندرويد استوديو بدهيد.

 

 

 

۱۰) ADB واي فاي
اين افزونه اندرويد استوديو براي ريلكس‌ترشدن روند‌ي Installing, Running and Debugging نرم افزار‌هاست. در حالتي كه اين پلاگين را نداشته باشيد، مطلقا بايستي در تك تك مقطع از USB به كارگيري نمائيد و از وصل‌بودن آن مطمئن باشيد. ولي با اين پلاگين كافي ميباشد از متصل‌بودن به WIFI مطمئن باشيد.

 

۱۱) Key Promoter X
اين افزونه به معناي حقيقي و واقعي واژه و كلمه براي شما در بين‌برُ مي‌سازد يا اين كه در ميان‌برهايي كيبورد را كه ديگر كدنويسان خيلي به كارگيري مي‌نمايند به شما هم علامت مي دهد. علاوه‌براين، با اين افزونه ميتوانيد آن ماوس (به عبارتي Mouse كامپيوتر) را كنار بگذاريد يا اين كه كمتر نيازمندش گرديد و تماما با كليدها و في مابين‌برهاي كيبورد كارتان را پيش ببريد. زماني اين پلاگين‌ي اندرويد استوديو را نصب فرمائيد؛ كليدهاي در بين‌بر ِ هر چيزي را كه در آن دور و بر ميخواهيد با ماوس روي آن كليك فرماييد، براي شما اكران داده ميگردد.

 

۱۲) Vector Drawable Thumbnails
نرم افزار‌نويسان اندرويد عالي مي‌‌دانند كه براي ديدن طرح‌هاي وكتور بايستي نرم افزار را بسازند و زماني به انتها رسيد معين مي شود چه چيزي از آب درآمده ميباشد. البته در صورتي‌كه پيشرفت‌دهنده‌ي نرم افزار اندرويدي اين افزونه را نصب كرده‌باشد؛ ديگر نيازي وجود ندارد اين كليه زحمت را متحمل خواهد شد و با يك كليك قادر است آحاد طرح‌هاي وكتور اندرويدي را كه در نرم افزار از آن ها به كار گيري كرده‌، درحين فعاليت و هروقت كه بخواهد ببيند. (خيلي سهل و آسان‌ و شل‌!)

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۰۵:۴۴ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی