مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


اندرويد استوديو چيست؟
اندرويد استوديو يكي گوشه و كنار‌هاي نرم‌افزار‌نويسي براي اندرويد محسوب ميشود كه بخش اعظمي از اپ‌هاي مطرح و داراي اعتبار اندرويد به وسيله آن درج شده‌اند. اين اپليكيشن مانند يك سوله شغل كرده و كليه ابزارها و تجهيزات موردنياز شما براي تايپ كردن و ساختن يك اپليكيشن اندرويد را در اختيارتان طراحي اپليكيشن در مشهد  قرار ميدهد.
مزاياي اندرويد استوديو چيست؟
به كارگيري از اندرويد استوديو مي تواند در اكثري از قضيه‌ها به ما امداد‌رساني كرده و منجر خواهد شد تا ما بتوانيم به شل‌ترين صورت ممكن، براي ايجاد كرد يك نرم‌افزار گام برداريم. با آشنايي اين اپليكيشن و متوجه شدن معني اندرويد استوديو چيست، قادر خواهيم بود به شايسته ترين صورت ممكن از مزاياي آن به كارگيري كنيم.

كدنويسي سريعتر
كدنويسي امري ميباشد كه به‌سرعت و توجه بسيار بالايي نياز دارااست و شما مي بايست در اين باره از تجربيات و علم خويش به شايسته ترين صورت ممكن به كارگيري كنيد. استعمال از اندرويد استوديو سبب ساز ميگردد تا پروسه كد نويسي به شايسته ترين صورت ممكن صورت گرفته و اشخاص بتوانند در سريع‌ترين فرصت ممكن به منظور خويش در كدنويسي دست پيدا نمايند.

هواخواهي Firebase و Cloud يك پارچه
سيستم كلود ميتواند به ما در مورد ذخيره‌ سازي و نگهداري داده ها امداد اكثري كرده و سبب ساز خواهد شد تا ما درباره اين زمينه نگراني خاصي نداشته باشيم. از سمت ديگر، نگهداري امنيت داده ها نيز از التفات بسيار بالايي برخوردار‌است و مي بايست به همه اين نكات توجه كرد. به كارگيري از اندرويد استوديو جاري ساختن كليه اين مسائل را باري ما آسوده مي‌سازد.

مستقر براي اندرويد
تشكيل داد نرم افزار براي پلتفرم اندرويد و نرم افزار نويسي براي اين دستگاه‌ها، عموما آسوده بوده و مي‌قدرت اين فعاليت را در اشكال و اقسام گوشه و كنار‌ها اعمال اعطا كرد. اعمال دادن اين فعاليت در فضا‌هاي غير منحصر به فرد سبب ساز مي شود تا بعدا و در فرايند اجراي نرم‌افزار، با ايرادات ريز و درشتي روبرو گرديده و به برخي از خصوصيت‌هاي خاص اپليكيشن دسترسي نداشته باشيم.

پوسته‌هاي جان دار براي پروژه (تمپليت‌ها و مثال برنامه‌ها)
بخش اعظمي از اشخاص براي جواب دادن به پرسش اندرويد استوديو چيست از خصوصيت‌هاي تمپليت‌ها و پوسته‌هاي متعدد براي آنان حرف مي گويند. با استعمال از نرم‌افزار اندرويد استوديو مي‌اقتدار به آساني پوسته‌هاي مختلفي را براي يك اپليكيشن گزينش نمود.

مشابه ساز سريع
اپليكيشن‌هايي كه گوشه و كنار نرم‌افزار نويسي را براي مخاطبين در دسترس قرار ميدهند، بايستي از وجود يك مشابه ساز نيز سود‌مند باشند. اندرويد استوديو از نرم‌افزار‌هاي بسيار نيكي ميباشد كه با دربر داشتن يك مشابه ساز سريع، سرعت پروژه را ارتقا داده و به ما امداد شاياني خواهد كرد.

ويرايشگر كد هوشمند
اندرويد استوديو از خصوصيت ويرايشگر كد هوشمند برخوردار‌است؛ اين قضيه بدان مفهوم ميباشد كه شما ميتوانيد كدهاي غلط خويش را در چنگ اين اپليكيشن قرار داده و اندرويد استوديو تا حد ممكن، آنها‌را براي شما اصلاح مي‌نمايد.
سيستم ايجاد كرد انعطاف پذير
استعمال از اندرويد استوديو آسوده بوده و شما مي توانيد با به كار گيري از فضا انعطاف پذير و مطلوب آن، گونه هاي و اقسام ايده‌ها را بر روي پروژه خويش طراحي نمائيد. در صورتيكه همچنان براي شما پرسش ميباشد كه اندرويد استوديو چيست مي توانيد سيستم آن را آزمايش كرده و از انعطاف پذيري آن چهت نيل به جواب به كار گيري فرماييد.

ابزارهاي آزمايش و رفع گونه هاي
استعمال از اندرويد استوديو منجر ميشود تا بتوانيد به آساني خطاها و اشتباهات پروژه خويش را پيدا كرده و در صدد رفع آن ها مبادرت كنيد. ابزارهاي عيب يابي اين اپليكيشن در بين رقيبان، زبانزد مي باشند.

در اكثر پلتفرم ها قابل دسترس ميباشد
دسترسي به اندرويد استوديو بسيار سهل و آسان بوده و به كار گيري از آن نيز در همگي مسئله‌ها و حرفه‌هاي گوناگون، به سادگي اعمال ميگيرد. شما مي توانيد صرف لحاظ از پلتفرم متبوع خويش، با به كار گيري از اندرويد استوديو هدف ها خويش را متفحص فرمائيد.

خصوصيت‌هاي اندرويد استوديو چيست؟
بعداز اينكه متوجه شديم اندرويد استوديو چيست بايستي بدين بپردازيم كه‌اين فضا چه خصوصيت‌هايي داراست. اندرويد استوديو بر پايه ي IntelliJ IDEA طراحي گرديده‌است و نياز بسط دهندگان را با دقت به ابزارهايي كه دارااست، جواب ميدهد. به‌دنبال به توضيح خصوصيت‌هاي آن مي پردازيم.

حمايت از لهجه كاتلين
از گويش كاتلين مي‌قدرت به آساني در اندرويد استوديو بهره برد. گويش نرم‌افزار نويسي كاتلين به شدت مي تواند براي كساني كه به‌دنبال اپ نويسي اندرويد مي‌باشند، اثرگذار بوده و به آنان امداد رساني نمايد.

پيش نمايشي از رنگ‌هاي متبوع
پياده سازي يكي قسمت‌هاي مهم در پياده سازي نرم افزار اندرويد خواهد بود. شما ميتوانيد با به كارگيري از اندرويد استوديو به آساني رنگ‌هاي متبوع خويش را يافته و پيش نمايشي از آن ها به دست آوريد.

حفاظت از Firebase
Firebase يكي خدمت‌هاي گوگل ميباشد كه به برنامه نويس ها ياري مي‌نمايد تا نرم‌افزار‌هاي كيفيت عالي‌تري براي گوشي و اينترنت ساخت و ساز نمايند.
در واقع شما براي اينكه يك اپ ايجاد نماييد بايستي شغل هاي سمت سرور اكثري را جاري ساختن دهيد كه زمانبر ميباشد ولي با وجود فايربيس اين شغل براي شما بسيار ريلكس‌خيس مي گردد. اندرويد استوديو از اين خدمت نگهباني مي‌نمايد و مسير را براي برنامه نويس ها معمولي مي‌سازد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۳۰:۵۴ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی