مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن
|
تبليغات درون متني موبايلي
سازه به آمار هايي كه Epom Apps منتشر نموده است، معدل CPM براي طراحي اپليكيشن تبليغات باطن متني موبايلي (mobile in-feed ads) كه در سايت هاي موبايلي در ايالات متحده به اكران در ميايند حدود 1.50 دلار ميباشد در حالي كه هزينه اين تبليغات در برنامه ها به 3.50 دلار هم ميرسد.
يكياز ديگر از فرمت هاي تبليغاتي كه در درحال حاضر كشف كردن منزلت خويش ميباشد، تبليغات بنري هوشمند ميباشد. اين بنر هاي هوشمند، ورژن آپ ديت گرديده بنر هاي موبايلي استاندارد مي باشند. در حالي كه بنر هاي سابق اندازه، پهنا و طول ثابتي دارا هستند، بنر هاي هوشمند با اندازه و جهت ورقه تلفن همراه انطباق پيدا مي نمايند.
تبليغات بنر هوشمند
از نرمافزار چه در راستاي افقي مصرف شود چه عمودي، بنر هاي هوشمند به صورت اتوماتيك پهنا خويش را تغييرو تحول ميدهند تا مخاطب شم بهتري از استعمال از اپليكيشن داشته باشد.
بر پايه ي ارزيابي هايي كه IAB بر روي تبليغات ويدئويي انجام داده ميباشد، نيمي از تبليغ كنندگان در درحال حاضر ارتقا ميزان دارايي براي كليپ هاي ديجيتال، ويديو هاي موبايلي و تلويزيون توسعه يافته مي باشند. ويدئوهاي موبايلي، رو به رشدترين فرمت تبليغات موبايلي ميباشد. از در بين اشكال متعدد ويدئوهاي موبايلي، ويدئوهاي اجرو پاداش دار در سال 2018 بر بازار تبليغات موبايلي حكم كننده بوده اند.
براي آنكه بتوانيد درآمد نرمافزار تان را ارتقاء دهيد، بايد بتوانيد تعداد يوزرها نرم افزار خويش را ارتقاء دهيد. براي اين خواسته ميتوانيد از تبليغات نصب نرم افزار به كار گيري فرمائيد.
تماشاي تبليغات در قبال اخذ پاداش، اشخاص را جلب مي نمايد تا دوران بيشتري را در برنامه شما صرف نمايند. در سود كسب درآمد از روش اپ هاي موبايلي و منفعت حاصله از اين تبليغات داخل قابل انعطاف افزاري ارتقاء پيدا نموده است. شايسته ترين خصوصيت اين تبليغات اجرو پاداش دار اين ميباشد كه مزاحم كار هاي استفاده كننده در داخل اپليكيشن نميشوند و اين يوزرها ميباشند كه مي بايست تصميم بگيرند كه ميخواهند تبليغ را ببينند يا اين كه خير.
چندين نكته كه مي بايست در حين اعمال تبليغات در نرم افزار موبايلي خويش به مراد كسب درآمد، مد حيث داشته باشيد:
علايق و خلق يوزرها خويش را پيش از اينكه دسته هاي خاصي از تبليغات را به اجرا بگذاريد، نظارت نمائيد. به بازه و جاي اكران تبليغ تصور كنيد. مطمئن گرديد كه تبليغات اثر منفي بر جذابيت اپ براي استفاده كننده نخواهد داشت. فرمت هاي متفاوت تبليغات را آزمون نماييد تا مشاهده كنيد كدام يك شايسته ترين سعي را داراست و مقرون به صرفه ميباشد. نرمافزار خويش را آكندهاز تبليغات نكنيد. از پلتفرم هاي واسط تبليغات كه مي توانيد با ياري آن تبليغات را مدير نماييد، به كارگيري فرماييد تا درآمد حاصله خويش را به حداكثر برسانيد. تبليغات موبايلي درآمد فزاينده اي را به ياروهمدم داراهستند و مدام شما ميتوانيد تصميم بگيريد كه چه تعداد و چه نوع تبليغي را به مراد سئو كسب درآمد، در نرم افزار خويش به اكران بگذاريد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |