مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن

بررسي لندينگ پيج


يكي‌از طراحي اپليكيشن  مهمترين طريق‌هاي بالا بردن مرتبه‌ي وبسايت، داشتن دانش seo و به عمل بردن اصول آن در شيت ميباشد. در مطالب قبل درباره ي اهميت seo در توليد لندينگ پيج كلام كرديم. فراموش نكنيد كه چهت نيل به مقصود اساسي ساخت‌و‌ساز لندينگ پيج كه ارتقا نرخ تبديل شماست، موردنياز ميباشد نكات مرتبط با seo را در ورقه خويش رعايت نمائيد. براي اينكه بتوانيد اين فعاليت را با تمركز بيشتري انجام دهيد، تصميم گرفتيم لندينگ پيج تبليغات نصب برنامه در تپسل را تحت عنوان مثال‌اي چيره محاسبه كنيم تا با مشاهده‌ي نكات سئوي ورقه به طور عملي، برگه فرودي بسازيد كه نتيجه ها خير و خوبي در موتورهاي كاوش داشته باشد. با ما هم پا گرديد تا ببينيم اين برگه چه اصولي از seo را به شايسته ترين صورت رعايت كرده و براي بهبود برخي موردها ديگر چه پيشنهادهايي مي‌قدرت اعطا كرد.

نكات مثبت:

تاثير محتوا بر سئوي وبسايت بسيار زياد ميباشد و بايستي به آن اعتنا كرد. محتواي اين تارنما، قضيه ارتقا نصب نرم افزار از روش تبليغات در تپسل و مزاياي به كار گيري از آن را به خير براي استفاده كننده توضيح داده ميباشد.
اهميت دادن به استفاده كننده براي گوگل بسيار اهميت دارااست. اينكه مجموع داده ها شيت براي مخاطب اثرگذار و ديدني باشد و وي بخواهد براي تلاوت آن برهه زماني بگذارد، در حاصل گوگل بسيار اثرگذار ميباشد. لندينگ پيج ارتقا نصب نرم‌افزار با تبليغات در تپسل با پباده سازي زيباي شيت و ارائه مطالب اثر گذار، مخاطب را با خويش ياروهمدم مي‌نمايد و در غايت براي داده ها بيشتر از روش دو دكمه فراخوان «تماس با ما» و «پنل تپسل» آنان‌را به آغاز تبليغات موبايلي دعوت مي‌نمايد.
به كارگيري با صرفه از واژه و كلمه كليدي در طي مقاله يكي نكات ضروري در رعايت اصول بهينه سازي ميباشد. مثلا لغت ها كليدي اساسي اين برگه، مي‌اقتدار به «تبليغات»، «هزينه» و «تپسل» اشاره نمود كه به مقدار مناسب در حين متن تكرار گرديده‌اند و در تيتر وبسايت، عنوان و متا نيز وجود دارا‌هستند.
ريسپانسيو بودن شيت يكي‌از معيارهاي گوگل براي امتيازدهي به آن ميباشد. اين لندينگ پيج هم در برگه دسكتاپ و هم در گوشي ريسپانسيو ميباشد ولي نياز به بهبود دارااست كه پيرو به آن اشاره خوا هيم كرد.
پيوند‌ها نصيب مهمي از seo را تشكيل ميدهند. ۳۲ لينك و پيوند درين كاغذ وجود داراست كه لينك و پيوند‌هاي داخلي و فرنگي را دربرگيرنده ميشود. تعداد لينك و پيوند‌ها مي بايست از حيث استفاده كننده سنجيده به لحاظ رسد تا موتورهاي كاوش هم از آن راضي باشند.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۳:۴۲ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی