-اتمام ارتفاع قدمت لوگو
استاندارد طراحي اپليكيشن عمري پباده سازي لوگو از 5 تا 10 سال ميباشد. يعني طراحان لوگو بايستي بهسيرتكاملاي لوگو مدنظر را پباده سازي نمايند كه دستكم براي 5 سال آينده قدمت كافي داشته باشد و يا اين كه با تغييرو تحول مد جهاني، مستلزم كمترين تغييرات باشد. هرچند پيشرفت استانداردهاي برندينگ ابداً براي كسب و امور و تاكسيهاي داراي ربط قابل پيش گويي وجود ندارد و انديشيدن تمهيدات مايحتاج براي رو در رو شدن با اين رخداد در پباده سازي لوگو امري مورد نياز ميباشد. به هر شكل لوگوها نيز مانند هر چيزي ديگري عمري دارا هستند و آخر قدمت آنها ريديزاين لوگو و يا اين كه تغييرو تحول را به همپا داراست. در شرايطيكه تشخيص داده شد كه لوگو شما اصطلاحاً مسن گرديده و ديگر شادابي و جذابيت قبل را ندارد فعلا زماني پباده سازي دوباره آن ميباشد.
عدم توان رقابت با برندهاي ديگر
در دنياي مدرن رقابت براي فروش سرويس ها و محصول ها در بين شركتها بسيار شديدتر از گذشته گرديده بهسيرتكاملاي كه غفلت هركدام از اين كسب و امور در اپليكيشنهاي مارك سازي و بازاريابي خويش، باخت آنها را در ادامه داراست. به عبارتيسيرتكامل كه از لوگو تحت عنوان اصليترين عنصر يك مارك يا اين كه ميگردد از طرفي ديگر نيز مياقتدار از آن تحت عنوان اولي رقابت كننده شركتها نيز حافظه كرد. به طبعً لوگويي دراين در ميان چيره اين رقابت خواهد بود كه به شايسته ترين صورت و به طور فناي و خوشگل پباده سازي گرديده و آپ تو ديت ميباشد. ضعف لوگو كسب و فعاليت شما نسبت به رقبايتان از شما در اولِ اين رقابت يك بازنده ميسازد. در حالتيكه لوگوي ما قدرت رقابت با بقيه برندها را ندارد، مستلزم يك تجديد حيث اصلي در پباده سازي خويش داراست در غير اين شكل شما پيشرفت و موفقيت را به رقباي خويش كادو خواهيد بخشيد.
بازدید: