مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


 

– Open Signal
قابليت يافتن پوشش و طراحي اپليكيشن  سيگنال كانال هاي گوناگون مانند ۳g,4g,واي فاي و … را به شما مي‌دهد و با يافتن شايسته ترين سينگال در اطرافتان، بتوانيد سرعت اخذ آن را ارتقاء دهيد و براين اساس با سرعت بيشتري از وب استعمال نماييد.

 

 

 – Bluecoins- Finance And Budget
قابل انعطاف افزاري براي رئيس اكانت هاي فردي است كه با به كارگيري از آن ميتوانيد در اختيار گرفتن جامعي بر روي دخل و خرج هايتان داشته باشيد. اين اپليكيشن قابليت و امكان تثبيت مجموع تراكنش ها در زمان روز، خاطرنشان كردن موعد قبض ها،در اختيار گرفتن و بررسي بر روي كارها مالي فردي، طرح ريزي براي دارايي هاي فردي و … را به شما مي‌دهد.

 

 
 – GO Weather Forecast
همان گونه كه از نامش پيداست محصولي از شركت قوي Dev بوده و از شايسته ترين نرم افزار ها براي پيش گويي موقعيت آب و هواي بيش تر از ۱۰ هزار حيطه متعدد در عالم هست كه بوسيله آن ميتوانيد از حالت آب و هوايي ناحيه تا ۱۰ روز آينده مطلع باشيد. اين نرم افزار دارنده تجهيزات مختلف بوده و ظاهري خوشگل دارد.

 

 

۲۵ – busuu
اپليكيشن نو و ماهر busuu Fast Language Learning را استوديو نرم افزار سازي busuu Limited براي سيستم برهان اندرويد پباده سازي و در گوگل پلي منتشر نموده است كه تا به حالا بيش تر از ۵۰ ميليون نصب كننده داشت و توانسته امتياز ۴٫۳ را از ۵٫۰ به خويش تخصيص دهد. با اين نرم افزار خواهيد توانست تا سواي هزينه كردن ۱۱ لهجه فرنگي را مانند گويش مادري يادگرفتن چشم و در جاي هاي مايحتاج به كارگيري نمائيد.

 

 

۲۶ – Panorama 360
عكس هاي پانوراما يا اين كه ۳۶۰ سكو، به تصاويري اطلاق مي‌گردد كه در آن شاهد يك اطراف ۳۶۰ رتبه خواهيد بود كه كل بعد ها در‌اين تصوير قابل مشاهده خواهد بود. در‌اين تصاوير، عكاس از مجموع گوشه و كنار ۳۶۰ رتبه خويش عكاسي مي نمايد و يك عكس با ارتفاع بسيار بالا را توليد مي نمايد كه با زوم كردن بر روي آن و دراگ كردن بر روي آن، ميتوانيد مجموع محيطي كه در حوالي عكاس وجود داشته ميباشد را ببينيد. در شرايطي‌كه شما هم به دريافت كردن عكس هاي پانوراما عشق مند شديد، توصيه ميكنيم از Panorama 360 به كارگيري فرماييد.

 

 

۲۷ – Power Clean
يك ابزار كوچك، سريع و بي نقص براي تلفن همراه هاي اندرويدي مي‌باشد كه با استعمال از آن قابليت و امكان ارتقاء سرعت و تطهير موبايل را خواهيد داشت. اين اپ امكان ارتقاء سرعت حافظه موقت، سئو دستگاه، رئيس اپ ها، قفل اپليكيشن و مراقبت امنيت را نيز دارا ميباشد. با استعمال از اين اپ شما مي‌توانيد خلأ بيشتري را آزاد نمائيد، حافظه موقت را ارتقاء سرعت دهيد، امنيت خودتان را تامين نماييد، اپ هاي غير موردنياز را حذف يا اين كه غير فعال فرماييد، اپ ها را قفل فرماييد و دستگاه خويش را به صورتي در بياوريد كه تصور گردد، همين شرايط كنوني آن را خريده ايد!

 

۲۸ – Slideshow Maker
يكي قدرتمندترين قابل انعطاف افزارها در قضيه ساخت و ساز اسلايدشو براي تلفن همراه هاي اندرويدي هست كه پيروز به كسب امتيازات اكثري بالايي در تارنما پلي استور شده‌است. اين نرم‌افزار علاوه بر قابليت و امكان توليد اسلايدشو همينطور قابليت و امكان دستكاري و زيباسازي تصاوير را نيز به يوزرها مي‌دهد.

 

۲۹ – Google Drive
يكي‌از شايسته ترين و برگزيدگان خدمت هاي شركت گوگل ميباشد كه مدتي ميباشد شاهد ايجاد كلاينت منحصر به فرد اندرويدي اين خدمت بي سابقه نيز هستيم . بوسيله اين خدمت يك فضاي ابري تماما مخصوص براي نگه داري و آپلود و دانلود گونه هاي فولدر هاي گزينه نظرتان دقيقا همچون خدمت Dropbox به شما وابستگي ميگيرد كه به وسيله كلاينت اندرويدي اين اپليكيشن ميتوانيد به راحتي فولدر هاي خويش را بر روي فضاي فردي تان مدير فرمائيد .

 

 

۳۰ – Duolingo
اپ Duolingo يك نرم افزار آموزشي ميباشد كه شما با استعمال از اين اپليكيشن مي‌توانيد لهجه هاي ديگر را بصورت بدون نقص حافظه بگيريد. با Duolingo يك مدرس محرمانه براي يادگيري ۱۰ گويش متعدد دنيا را داشته باشيد. اين نرم افزار در گوگل پلي در سال هاي ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ جايگاه شايسته ترين اپ يادگرفتن لهجه را بدست آورد. Duolingo در سطوح مختلفي تمجيد شده‌است كه شما ميتوانيد از سطح ذيل به‌تدريج به سطح ها فراتر برسيد و بهتر و بهتر لهجه را خاطر بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۳۰ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۰۴:۴۴ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی