مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن
|
پس از كليه اين تعاريف در باره بازاريابي محتوا b2b دراين طراحي اپليكيشن نصيب مي خواهيم تحقيق كنيم كه شايسته ترين و گران قدر ترين شركت ها جهان براي اعمال بازايابي محتوا به طرز b2b چه تاكتيك هايي در حق تقدم كارشان قراردارد :
پيش از فروش متاع ، داستانتان را بفروشيد! ماجرا شما ، يك جنبه ي بسيار اصلي از بيزنس شماست. اما كه شما نياز وجود ندارد شكسپير باشد براي تايپ كردن داستانتان . تنها كافي ميباشد كه قصه بگوييد به همين آساني! يكي از بود يك كدام از خلا ! با اين طرز به راحتي مي تواني با مخاطبين خويش رابطه از صميم قلب برقرار نماييد. اين گرانبها ترين چيزي ميباشد كه ميتوانيد از محتواي خويش به دست آوريد. اين طرز منجر مي گردد كه مخاطبين شما عشق و علاقه و شوق بيشتري به تفحص روايت شما داشته باشند. شايد پيش خويش فكر كنيد كه مقصود شما از بيان كردن ماجرا مي بايست چه چيزي باشد؟ شما بايستي در قصه هايتان نياز هاي مشتري هايتان را كاملا جواب دهيد.اما خوب ميباشد از ماجرا هاي فراهم به كار گيري نكنيد و ماجرا ها را باكسب و فعاليت خودتان عجين فرمائيد. به نوعي تغييراتي در روايت ساخت نماييد كه مربوط به تجارت شما گردد. بدين تكنيك در ماجرا سرايي فردي سازي روايت ميگويند.
تجارب ي يوزرها شما بسيار بسيار اصلي ميباشد ! شما مي تواند داده ها مهمي به وي در قضيه استخراج و كارتان به وي اضافه فرمائيد و يا اين كه اورا با ابزار ها و تكنيك هاي پرورش در حصول و كارتان آشنا فرماييد البته در غايت بايستي غرض شما اين باشد كه استفاده كننده شما با رضايت بدون نقص محتواي شمارا بخواند و از ارزشي كه به وي اضافه كرديد احساس بسيار نيكي داشته باشد. غرض ما از ساختوساز حس عالي در مخاطبين ، تكان دادن آنها در قيف فروش ميباشد !
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |