مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن

اين كادر ورك با اين كه جزو شايسته ترين ابزارهاي ارائه و طراحي اپليكيشن سخنراني است البته نصب آن و همگي پكيج هاي مرتبط با آن بسيار شل است و مي قدرت آن را با استعمال از npm گويش Node.js نصب كرد.

براي نصب اين كادر ورك و يا اين كه افزونه هاي مرتبط با آن با به كارگيري از npm:

npm install bespoke or npm install bespoke-[plugin]

براي نصب اين كادر ورك و يا اين كه افزونه هاي مرتبط با آن با به كار گيري از bower:

bower install bespoke.js or bower install bespoke-[plugin]

خلال اين اخذ اين كادر ورك به يار همه پلاگين هاي مرتبط با آن از روش گيت هاب نيز قابليت پذير است، با اين اكنون شيوه هاي ريلكس تري نيز براي استارت عمل با اين قاب ورك وجود داراست.

 


شناخت با ابزار Bespoke Generator
سريع ترين نحوه براي استارت تصحيح كردن يك ارائه عالي با به كارگيري از Bespoke.Js اين ميباشد كه از يكي‌از شايسته ترين ابزارهاي ارائه و سخنراني به اسم Bespoke.js Generator به كارگيري فرمائيد. اين ابزار به شما اين اذن را مي‌دهد كه تيتر خويش را تهيه فرمائيد و گروه اي افزونه ها را براي راحتي عمل شما آماده مي نمايد. پس از ايفا اين امور اين ابزار به طور اتوماتيك كتابخانه هاي جاوا اسكريپت موردنياز شمارا براي شما دانلود مي نمايد، آن گاه كه شغل اين ابزار به پايان رسيد شما مي‌توانيد آغاز به بازنويسي آن نمائيد.

براي نصب اين ابزار:

1- در‌صورتي‌كه شما npm را نصب نكرده ايد آغاز آن را از روش وبسايت Node.js دانلود كرده و نصب نماييد و يا براي نصب آن از روش پكيج منيجر خويش به كار گيري نماييد.

2- وقتي كه npm نصب شد آن را از روش كد npm install -g generator-bespoke انجام فرماييد.

اكنون براي ايجاد كرد يك ارائه عالي با به كارگيري از اين ابزار يك دايركتور خالي ساخت‌و‌ساز نمائيد و هم اكنون آن را بدين دايركتور با به كار گيري از كد ذيل تغيير‌و تحول دهيد:

mkdir presentation-directory

cd presentation-directory

اكنون Bespoke Generator را آغاز فرمائيد و با اجراي كد ذيل ارائه خويش را فراهم نماييد:

yo bespoke

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۱۸ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۴۰:۵۰ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی