مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن

افزودن ابزارك به وردپرس ميتواند قسمت هاي جديدي در وبسايت را براي شما توليد طراحي اپليكيشن نمايد به همين ادله عالي ميباشد با ويجت ها شناخت بي نقص پيدا كرده و به امداد آنها وبسايت را حرفه‌اي خيس بالا بياوريد. ابزاركها مانند پلاگين وردپرس شغل شما‌را در ناوبندي پوسته وردپرسي شل مي شود. به اين ترتيب به دنبال خوب ميباشد بعضا از اين اصطلاحات مانند ويجت را تماما براي شما تفصيل داده و به شما موعظه هاي موردنياز جهت افزودن ابزارك در وردپرس را در اختيارتان در اختيار بگذاريم.

ابزارك ها در وردپرس چه نقشي دارا‌هستند و چه طور فعاليت مي نمايند؟
در صورتي‌كه با يك سيستم رئيس محتوا فعاليت كرده باشيد، حتما يك هاست ابري كار كشته براي خويش خواهيد داشت كه در آن ميتوانيد به راحتي به مدير قسمت هاي گوناگون تارنما خويش بپردازيد.

ابزارك ها تحت عنوان كدهاي پويا در داخل يك سيستم ميباشند و مي‌توانند امكان هاي گوناگوني را ارائه دهند. قابليت و امكان ساخت و ساز امكان هاي تازه در وب سايت با استعمال از قابليت و امكان هاي خود كار از ديكر مواقعي ميباشد كه شما‌را مستلزم افزودن ابزارك در وردپرس ميكند.

ابزارك در ورپرس چه‌طور اضافه مي‌گردد؟
براي اضافه كردن ابزارك به پوسته وردپرس بايستي در صدر به ورقه پيشخوان وبسايت خويش برويد.

بعد در منوي كناري بر روي اكران كليك نمائيد. يا اين كه كليك بر روي آن ديگر مفاد مرتبط نمايش داده ميشود.

در انتها با گزينش ابزارك وارد برگه نو ميشويد و مورد هاي متعددي را بر روي ان مشاهده ميكنيد. رايا پارس از آن جايي كه وردپرس دارنده قسمت هاي رقم خورده اي ميباشد،‌ كافي ميباشد با يكسري تكان هر آنچه را ميخواهيد darg and drop كرده و موردها لازم را نصب فرمائيد.

دقت داشته باشيد كه مورد هايي براي سفارشي سازي نيز وجود دارااست كه توسط آن‌ها هر تنظيماتي را كه بخواهيد ميتوانيد رئيس فرمائيد. درپي همينطور با نصب پلاگين و كدنويسي مي اقتدار آنها را با قالبي عظيم خيس نمايان كرد و غايت به كار گيري را از آنها داشت.

درصورتي كه مي‌خواهيد با استعمال از تنظمات مي‌گردد مواقعي مانند: اكران ابزار در برگه نوشته و يا اين كه برگه مال را نمايان كرد. درپي همينطور با به كار گيري از آن مي‌شود كاغذ تيم بندي و يا اين كه برچسب را همان گونه كه مي خواهيد طرح ريزي كرده و از اين سمت به راحتي خطاها خويش را برطرف فرماييد.

 

گزينش فولدر فانكشن براي اضافه كردن قابليت و امكان ابزارك به قالب وردپرس
پس از اينكه قالب را تعيين كرديد و كليه فرايند را طي كرديد كدهاي جديدي به شما نمايش داده مي شود و شما بايستي آن را به كدهاي وب سايت خويش اضافه فرمائيد. درصورتي كه مايل باشيد مي توانيد نوشته‌علمي اضافه كردن كد php به وردپرس را رسيدگي فرماييد.

براي اين عمل به نصيب ديگري بايستي رفته و فونت ها را در functions.php اضافه نمائيد. در تحت مثال اي از افزودن ابزارك ها به وبسايت به وسيله كدها را به اكران خوا‌هيم گذاشت.

if ( function_exists(‘register_sidebar’) )
register_sidebar(array(
‘name’ => ”,
‘description’ => ”,
‘before_widget’ => ”,
‘after_widget’ => ”,
‘before_title’ => ”,
‘after_title’ => ”,
));
؟>

شما براي اضافه كردن ابزارك به پوسته وردپرس مي‌توانيد به نصيب فانكشن و جايي كه پوسته وجود داراست رفته و آن‌ها‌را در functions.php بار گذاري كرده و شاهد عمل كردن ابزارك قابل حفاظت براي وب سايت خويش باشيد.

در واقع هر مورد از نصيب هايي كه در كد بالا مشاهده مي‌كنيد بيان‌كننده اطلاعاتي است كه براي ادراك خوب آن هر مورد از آنها را، گستردن خوا هيم اعطا كرد. ايجاد كرد حوزه‌ ابزارك در وردپرس نيز به‌اين تفصيل ميباشد كه شما مي بايست بخشها متفاوت را با اعتنا به متن اضافه فرماييد.

قسمت name: در واقع اين بخش همان طور كه از اسمش پيداست مرتبط با نام ابزارك شما است و شما با افزودن ابزارك ها به وب سايت مي‌توانيد از اين ويجت ها استعمال فرماييد.

بخش description: اين گزينه براي توضيح كوتاه ابزارك در حيث گرفته گرديده است.

قسمت before_widget: اين نصيب براي كدي ميباشد كه پيش از ابزارك قرار ميگيرد.

نصيب after_widget: برخلاف مضمون‌ بالا درين نصيب كد پس از ابزارك قرار مي‌گيرد.

نصيب before_title: اين مورد ها همچون بالاست، البته به مكان كد تگ پيش از آن به كاربرده ميگردد.

قسمت after_title: در اينجا تگ ها پس از متن ابزارك قرار گرفته مي‌شوند.

براي اينكه بيشتر با اين مسئله آشنا گرديد در‌پي به رسيدگي برخي از مثال هاي آن مي‌پردازيم. پس با ما هم پا باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۴۲:۲۹ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی