مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن

تشكيل داد يك نرم افزار ميتواند منجر خواهد شد شما نسبت به شيوه سنتي گذشته (صرفا وب سايت) به مشتريان بيشتري دسترسي پيدا فرمائيد. سرچ با تلفن همراه امري دوست داستني و رايج مخصوصا در بين جوان ها ميباشد. طراحي اپليكيشن مشتريان سنتي شما با سخن و دهن به دهن شما‌را تبليغ مي نمايند و مشتريان نو (موبايلي) شما‌را از روش سرچ پيدا مي نمايند. به كارگيري از شبكه‌هاي‌عمومي مطلوب در نرم‌افزار نيز مي‌تواند تعداد مشتريان شما‌را ارتقا دهد.

اكران محصول ها و سرويس ها
مي‌توانيد از نرم افزار پياده سازي گرديده خويش استعمال نماييد و توليدها و سرويس ها خويش را به اكران بگذاريد. در‌اين‌صورت يوزرها به راحتي و در لحظه به شما دسترسي دارا هستند. به گذر زمان نرم افزار خويش را به روزرساني نمائيد و مشخصات و توليد ها متفاوت خويش را به آن اضافه فرماييد. از برنامه استعمال نمائيد و فروش هاي ويژه و تخفيفات خويش را از روش آن به اگاهي مشتريان برسانيد.

همياري متقابل و شراكت با بقيه خدمات و شركتهاي
با بقيه موسسه ها همياري و شراكت نمائيد و از مزاياي آنان به كار گيري رايا پارس و فايده ببريد، و در فيض مشتريان بيشتري را براي خويش به وجود آوريد. مي‌توانيد ليستي از ديگر شركتهاي به طور محلي تنظيم نماييد و با آن ها گروه گرديد و تبليغ مشترك براي يكديگر اجرا دهيد. اين فعاليت به عايدي هر دو شما ميباشد و ارتقاء فايده را براي هر دو به ارمغان خواهد آورد.

به كارگيري از وبسايت تلفن همراه فرندلي (سازگار با دستگاه هاي تلفن همراه)
كمپاني هايي كه عشق اي به پياده سازي نرم افزار تلفن همراه ندارند دست كم بايستي بدين تفكر باشند كه وب سايت گوشي فرندلي بسازند. با تبديل تارنما خويش به فرمت گوشي فرندلي ميتوانيد بخشي از يوزرها موبايلي را جذب نماييد. داشتن نرم افزار شمارا مستثني نمي نمايد و بازهم ما يحتاج ميباشد اين فعاليت را جاري ساختن دهيد و وب سايت خويش را گوشي فرندلي فرمائيد. هيچ ضرري ندارد كه شيوه هاي دسترسي به وبسايت خويش (كامپيوتر، تلفن همراه، تبلت، ...) را بسط دهيد و از روش هاي گوناگون به طيف كبير تري از مشتريان دست پيدا نمائيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۵۱:۰۶ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی