مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


در صورتي‌كه اهل تعقيب كردن تكنولوژي‌هاي آپ ديت باشيد و تارنما‌هاي حوزه علمي و فناوري‌هاي نو را پژوهش فرماييد، كلمه “حقيقت افزوده” به گوش‌تان خرده ميباشد. حقيقت افزوده يا اين كه اصطلاحا AR يك تكنولوژي و علم نو حوزه فناوري ميباشد كه همانگونه كه از اسم آن پيداست، به حقيقت دور و بر شما چيزي را اضافه مي‌نمايد! 

طراحي اپليكيشن در مشهد


در صورتي تعريف و تمجيد ما از حقيقت افزوده شمارا سردرگم نموده است و مشتاق ميباشيد تا فراگيري ايجاد كرد نرم افزار حقيقت افزوده را تجربيات نمائيد، توصيه ميكنيم اين نوشته‌علمي را تا پايان استيناف فرمائيد تا با اين فناوري هيجان‌انگيز بيشتر آشنا گرديد!
نرم افزار حقيقت افزوده چيست؟
Augmented reality يا اين كه به عبارتي حقيقت افزوده يكي فناوري هاي نوآور و نو قرن حاظر ميباشد كه با كاركردي كه داراست به آساني مكان خويش را ميان طراحان نرم افزار و بازي گشوده نموده است.
حقيقت افزوده يا اين كه به اصطلاح علمي و مخفف AR ، به فناوري و امكاني گفته مي شود كه مي‌تواند تا فضا حقيقي را با اجسام و موادتشكيل دهنده تخيلي يا اين كه مجازي ادغام كند. با امداد اين تكنولوژي ميتوانيد از روش گوشي خويش اجسام غيرواقعي و مجازي را در گوشه و كنار حقيقي وواقعي دور و اطراف خويش تجسم نماييد.
فوق‌العاده ميباشد خير؟!
ولي اشتباهي كه ممكن ميباشد صورت بدهد اين ميباشد كه حقيقت افزوده را با حقيقت مجازي يا اين كه Virtual Reality يك زمينه تلقي گردد، در حالتي‌كه كه تماما گوناگون‌اند!
AR در واقع تصور اجسام فرضي در اطراف حقيقي وواقعي ميباشد ولي VR تجسم خويش فرد در محيطي مجازي از روش دوربين‌هاي منحصربه‌فرد به آن هست. پس اين دو فناوري را با يك ديگر خطا نگيريد.
ولي فراگيري تشكيل داد نرم افزار حقيقت افزوده موضوعي ميباشد كه عشق‌مندان اكثري را به خويش جذب نموده است و در صدد ميباشند تا نرم افزار لازم خويش را با ياري اين فناوري پياده سازي و به بازار عرضه كنند.
گونه هاي حقيقت افزوده:
حقيقت افزوده در مجموع به دو تيم ذيل تقسيم مي شود:
۱. حقيقت افزوده خصوصيات اساس:
در‌اين نوع از حقيقت افزوده، حالت مكاني موبايل و شخص از روش قابليت و امكان GPS شناسايي و بعد از آن با فناوري حقيقت افزوده مخلوط ميشود. به عبارت ديگر حالت ظريف شما و گوشي با دقت به داده‌هاي نتايج از GPS گزينش و آن‌گاه براي AR مشخص و معلوم مي گردد كه شي مجازي متبوع را دقيقا در چه مختصاتي قرار دهد.
۲. حقيقت افزوده تشخيص اساس:
البته نوع دوم از حقيقت افزوده فارغ از نشانگر شرايط رخداد مي‌ افتد كه بيشتر براي كارهايي از قبيل؛ نقشه برداري مسير و يا اين كه يافتن حصول و شغل هاي در دسترس آيتم به كار گيري قرار ميگيرد.
مورد ها به كارگيري از نرم افزار‌هاي حقيقت افزوده:
شايد در نگاه اوليه يادگرفتن تشكيل داد نرم افزار حقيقت افزوده را موضوعي سواي كاربرد و مضحك فكر كنيد ولي اذن دهيد تا درين قسمت كاربردهاي بي‌نظير اين فناوري قرن را بازگو كنيم تا طريقه‌تان را تغيير تحول دهد!
۱. بازي و سرگرمي:
يكي از موضوعاتي كه با استعمال از فناوري حقيقت افزوده در گير دگرگوني متعددي شد، صنعت بازي و سرگرمي‌هاي گوشي بود. طراحان بازي‌هاي موبايلي با ملازمت و همراهي اين تكنولوژي توانستند بازي‌ها و سرگرمي‌هاي ديدني و هيجان‌انگيزي را پياده سازي و به بازار عرضه كنند.
او‌لين و شناخته گرديده‌ترين بازي حقيقت افزوده، پوكمون گو (pokemon go) ميباشد كه در بازه زماني كوتاهي با تعداد بالايي از نصب رو به رو شد و اشخاص متعددي دلداده آن شدند.

ولي سپس نيز بازي‌هاي موبايلي متعددي پايين حقيقت افزوده پياده سازي و به بازار آنلاين عرضه شدند كه با چنانچه در گوگل پلي و اپليكيشن استور چرخي بزنيد، مي توانيد سرگرمي دلخواه خويش را بر روي موبايل خويش نصب فرماييد و لذت ببريد!

 

۲. چيدمان داخلي:
حوزه چينش داخلي نيز از اين فناوري فايده اكثري برده ميباشد چون يوزرها مي توانند وسايل دلخواه خويش را در فضا تجسم كرده و راجع به هم خواني آن با بقيه اجزاي خانه تصميم بگيرند.

بدون آن مي‌اقتدار رنگ پاركت، برگه ديواري و هر زمينه ديگر را با ياري اين فناوري در فضا حقيقي مشابه‌سازي نموده و راحتتر تمايل به تعيين و خريد گرفت.

۳. پزشكي:
با فايده‌مندي از حقيقت افروده مي‌قدرت در حوزه معالجه و پزشكي نيز اكثري از سختي ها را كنار زد و با قابليت ويزيت غيرحضوري، از سرويس ها درماني و تشخيص دكتر معالج با خبر گشت. ولي تكنولوژي VR نيز دراين مورد نقش بسيار پررنگي را اعمال مي‌نمايد.

۴. تعميرات:
فراگيري ايجاد كرد نرم افزار حقيقت افزوده و استعمال از آن براي اعمال بخش اعظمي از تعميرات و يادگرفتن‌هاي فعال سازي دستگاه‌ها كاربرد داراست. با اين قابليت مي‌قدرت با تعميركار و داراي تخصص مربوطه از خط مش به دور رابطه برقرار كرد و از ايفا تعميرات جزئي و يا اين كه استارت به عمل يك دستگاه باخبر شد.

۵. آرايشي و زيبايي:
يكي‌از گرفتاري‌هاي بانوان در حوزه زيبايي مرتبط با مخلوط رنك در استايل يا اين كه رنگ مو سر و آرايش و پيرايش آنهاست. و ديدني اينجاست كه حقيقت افزوده مي تواند اين گرفتاري را تا حد متعددي برطرف كند!

شما ميتوانيد رنگ گيسو يا اين كه آرايش و پيرايش دلخواه خويش را از روش حقيقت افزوده روي رخ خويش آزمايش و تصميم‌گيري فرمائيد. اين تكنولوژي اجزاي شكل شخص را با تك تك جزئيات نسخه برداري و آن گاه آرايش و پيرايش و رنگ موهاي متعدد را روي آن تهيه كرده و شخص را در به چنگ آوردن تصميمي كه از آن منصرف نشود، ملازمت و همراهي مي‌نمايند!

۶. دكان‌هاي اينترنتي:
يادگرفتن ايجاد كرد نرم افزار حقيقت افزوده مي تواند يك گام تبارك براي رونق و سودآوري عالي فروشگاه آنلاين شما باشد. با ملازمت و همراهي اين فناوري ميتوانيد كفش، و خرقه دلخواه را به استايل خويش به طور مجازي اضافه نمائيد و شايسته ترين و مطلوب‌ترين مال را خريداري فرماييد.

 

ابزارهاي تشكيل داد نرم افزار حقيقت افزوده:
براي يادگرفتن ايجاد كرد نرم افزار حقيقت افزوده مي بايست با امداد به دست آوردن از ابزارهاي پايين استارت فرمائيد و نرم افزار مدنظر خويش را پياده سازي و پياده‌سازي فرمائيد. اين 4 برنامه ذيل به شما در فعال‌ساز‌ي نرم افزار ذيل AR ياري كرده و رويايي تصور اجسام مجازي در فضا حقيقي محيط فرد ملموس‌خيس مي‌نمايند!

هريك اصول و نحوه كدنويسي يا اين كه پياده سازي خاص خويش را دارااست كه براي يادگرفتن ايجاد كرد نرم افزار حقيقت افزوده كافيست از منابع آموزشي متعدد امداد بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۲۵ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۴۹:۵۶ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی