مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


باتوجه به اينكه تعداد اشخاصي كه از برنامه‌هاي موبايل به كارگيري مي‌نمايند، بسيار زياد ميباشد، با پياده سازي اپ مي‌توانيد كسب و كار خويش را بسط دهيد؛ چراكه برنامه‌ها نصيب عظيمي از معاش اشخاص را به خويش تخصيص داده ميباشد؛ به اين ترتيب باتوجه به عنايت برنامه‌ها امروز تصميم داريم به پژوهش مورد « برنامه كسب و كار » بپردازيم تا با آشنايي كافي گونه هاي نرم‌افزار گوشي، در جهت بهبود بيزنس خويش گام برداريد؛ پس تا انتهاي نوشته‌ي‌علمي امروز يار ما و دسته كارشناسان باشيد.
پذيرش گرديده توسط متخصصين بخش نرم افزار نويسي
آشنايي نرم افزار‌هاي تجارت منابع انساني
جذب نيروي داراي تخصص، يكي‌از بخش‌هاي بسيار اساسي براي هر دستيابي و كاري هست؛ درواقع وجود نيروهاي كاربلد و ماهر يكي‌از كارداران بسيار مهم در تحقق هدف ها تجاري به حساب ميآيد.
نرم افزار TSheets
نيروي كار با استعمال از نرم‌افزار TSheets ميتوانند مجال آغاز 

طراحي اپليكيشن در مشهد

كار خويش را درين نرم افزار گزارش دهند تا طبق گزارشات تصويب گرديده، مديران از فرصت استارت به كار نيروي كار خويش اگاهي پيدا نمايند؛ از ساير خصوصيت‌هاي اين اپليكيشن مي‌توان به هشدارهاي خود كار، مرخصي نيروي كار و پروژه‌هايي كه نيروي كار در آن درگير به شغل ميباشند، اشاره نمود.
به طبع بخوانيد : شايسته ترين گويش برنامه نويسي براي مهاجرت
نرم افزار ActiveTrak
اپ ActiveTrak قابل انجام بر روي هر دو سيستم برهان اندرويد و ios ميباشد كه با به كارگيري از آن مي‌قدرت نحوه كوشش نيروي كار را با به كار گيري از FreeBSD ، مك وي اس، ويندوز، لينوكس و … رسيدگي كرد؛ البته درنظر داشته باشيد كه‌اين اپليكيشن نمي‌تواند تلفن همراه را رديابي نمايد.
اپليكيشن BambooHR
در حالتي‌كه ميخواهيد به طور ظريف كارايي نيروي كار را زير حيث داشته باشيد، نرم افزار BambooHR يكي‌از قابل انعطاف افزارهايي هست كه به كارگيري از آن را به شما عزيزان توصيه مي كنيم.
اپ Zoho Recruit
با به كارگيري از نرم افزار Zoho Recruit ميتوانيد شايسته ترين نيروي كار را براي كسب و كار خويش استخدام فرماييد و عملكرد آنها‌را ذيل لحاظ بگيريد؛ اين اپليكيشن براي هر دو سيستم برهان آي وي اس و اندرويد بسيار مطلوب است.
برنامه Fairsail HRMS
اين برنامه بيشتر مطلوب كمپاني‌هاي بزرگ و در بين‌المللي ميباشد كه ميخواهند از يك نرم‌افزار قادر براي مديريت مالي خويش استعمال نمايند.
نرم افزار SuccessFactors Perform and Reward
SuccessFactors Perform and Reward جزو نرم افزار‌هاي مديريت hr مي باشد كه با به كار گيري از سيستم برهان اندرويد و آي وي اس مي توانيد عملكردها و گزارش‌ها را رسيدگي نماييد.

اپ Deputy
در صورتي‌كه جزو عده اي مي‌باشيد كه تصميم داريد، اپ كاري نيروي كار خويش را به طور ظريف پژوهش و تهيه و تنظيم نمائيد، پيشنهاد مي‌كنيم نرم افزار Deputy را تعيين نمائيد؛ درحقيقت خصوصيت بسيار بهتر اين نرم افزار، ارسال اعلان‌هاي گروهي ميباشد كه براي هر دو سيستم برهان اندرويد و ios قابل استفاده مي‌باشد.

اپ Zenefits
Zenefits جزو قابل انعطاف افزارهاي بسيار كارآمد مدير منابع انساني است كه داده ها و يا اين كه داده‌هاي گزارش گرديده را مي‌قدرت به وسيله آن تصويب و تحقيق كرد.

 

براي توصيه “طرح ريزي فروشگاهي” كليك نمائيد.

 

استيناف اپ‌هاي تجارت حسابداري
يك كدام از گرفتاري‌هايي كه اكثر اوقات مديران تجارت با آن مواجه ميباشند، كنترل مسائل مالي همانند تصويب مسائل مالي، محاسبه فايده و به حساب آوردن ضرر و زيان‌هاي كسب و كار مي باشد؛ به همين عامل بايد از برگزيدگان قابل انعطاف افزارهاي حسابداري استفاده فرماييد.

نرم‌افزار Expensify
Expensify يكي اپ‌هايي است كه با استعمال از سيستم ادله اندرويد مي توانيد داده ها مرتبط با مسائل مالي را در آن تصويب كنيد؛ در واقع اين برنامه محيطي به طور كامل كاربرپسند داراست؛ از اين رو فعاليت كردن با آن براي شما بسيار شل و ول ميباشد.

 

نرم افزار NetSuite OneWorld
نرم افزار NetSuite OneWorld براي كسب و شغل هاي بزرگي كه مي‌خواهند اپ‌هاي مالي خويش را مدير نمايند، مورد بسيار نه به حساب ميآيد؛ درواقع مي‌توان اظهار كرد كه NetSuite OneWorld يك اپليكيشن كارآمد براي تلفن همراه‌هاي هم پا هست كه فارغ از نياز به كامپيوترهاي فردي مي‌توان داده ها مالي تجارت را در آن تصويب كرد.

نرم افزار Acumatica
براي به كار گيري از اپليكيشن Acumatica بايستي به وب متصل باشيد تا به داده ها مرتبط با حسابداري تجارت خويش در اين برنامه دسترسي پيدا نمائيد؛ مزيت بسيار بهتر اين نرم افزار اين است كه قابل نصب بر روي سيستم استدلال‌هاي اندرويد و ios ميباشد.

 

براي سفارش “پياده سازي نرم‌افزار توصيه غذا” كليك كنيد.

 

تحقيق قابل انعطاف افزارهاي مدير داده در كسب و كار
يكي‌از اقداماتي كه باعث ثبت مقام شما دربين بقيه رقبا مي‌گردد، تجزيه و استيناف و رئيس داده‌ها به طور صحت دارد؛ درواقع اين مجموعه از قابل انعطاف افزارها در استيناف و استيناف هر چه عالي داده ها مثمرتر مي‌باشند.

نرم افزار Salesforce Sales Cloud Professional
Salesforce Sales Cloud Professional جزو قابل انعطاف افزارهاي قادر و منعطف CRM به حساب ميآيد كه با تجزيه و تفحص داده‌ها مي توانيد مقام بسيار خير را براي بيزنس خويش به دست آوريد.

برنامه Sprout Social
نرم افزار بيزنس Sprout Social يكي از از ديگر از اپ‌هاي تاثيرگذار براي تجزيه و بازرسي داده ها است كه به كار گيري از آن را به شما سفارش مي كنيم.

 

نرم افزار Zoho CRM
درحقيقت مي‌توان گفت كه برنامه Zoho CRM از نظر تجهيزات همانندي بسيار متعددي به اپ Salesforce Sales Cloud Professional دارااست كه با استعمال از آن ميتوانيد داده ها را آيتم بازرسي قرار دهيد.

 

براي پيشنهاد “برنامه ريزي تاكسي اينترنتي” كليك فرماييد.

 

شناخت با قابل انعطاف افزارهاي همياري و پيوندها در كسب و كار
قابل انعطاف افزارهاي همياري و پيوندها به شما در بهبود بازاريابي و فروش سرويس ها امداد شاياني مي‌نمايند؛ به دنبال مثال‌هايي از اين نرم افزار‌ها را به شما معرفي ميكنيم.

نرم افزار RingCentral
براي كمپاني در تماس‌هاي كنفرانسي و ارسال متن و پيامك مي توانيد از اپليكيشن RingCentral كه قابل نصب و راه اندازي بر روي سيستم دليل‌هاي اندرويدي و ios مي باشد، به كارگيري نمائيد.

اپليكيشن Freshdesk
با استعمال از نرم افزار Freshdesk مي‌توانيد پوشه‌ها، دستور العمل‌ها و اعلان‌هاي تازه را در نرم افزار تصويب نماييد؛ براي شيوه اندازي اپ Freshdesk مي توانيد از ورژن آي وي اس و اندرويد استعمال فرمائيد.

 

اپليكيشن ClickMeeting
نرم افزار تجارت ClickMeeting يك كدام از قابل انعطاف افزارهايي ميباشد كه قابليت و امكان استفاده از خدمت‌هاي كليپ كنفرانس را براي شما مهيا مي‌نمايد؛ برنامه ClickMeeting قابل استعمال در تمامي سيستم ادله‌هايي همانند اندرويد، آي وي اس و بلك بري ميباشد.

نرم افزار SurveyMonkey
با به كار گيري از نرم افزار SurveyMonkey ميتوانيد يك نظرسنجي آنلاين را براي يوزرها مهيا نمائيد؛ علاوه‌بر آن با استفاده از اين نرم افزار قابليت محاسبه و ارسال نظرسنجي‌ها وجود دارد.

اپليكيشن Zoho Docs Standard
Zoho Docs Standard يك كدام از برنامه‌هاي مدير ورقه ها ميباشد كه از روش آن ميتوانيد اشكال فايل‌هاي اشتراكي را بسازيد كه با استعمال از سيستم برهان اندرويد و آي وي اس مي‌قدرت از آن‌ها بهره برد؛ علاوه‌ بر آن براي دسترسي به‌اين پوشه‌ها نيازي به اتصال وب نداريد.

اپ Slack
اپليكيشن تجارت Slack ميتواند در سازمان‌دهي به شبكه‌هاي متفاوت مفيد باشد؛ اين نرم‌افزار به سادگي ميتواند با بقيه سيستم‌هاي فرنگي نيز رابطه برقرار نمايد؛ علاوه‌ بر آن اپليكيشن Slack از قابليت مخفي كردن داده ها خصوصي نيز برخوردار است.

 

اپليكيشن Citrix Share File Business
در صورتي مي خواهيد از يك اپ همياري و رابطه بسيار امن استعمال كنيد، سفارش ما به شما نرم‌افزار Citrix Share File Business مي‌باشد؛ اين نرم‌افزار را ميتوانيد روي تمامي سيستم برهان‌هاي متعدد نصب فرمائيد؛ از ساير خصوصيت‌هاي منحصربه‌فرد اين اپليكيشن مي‌اقتدار به قابليت از فعاليت پرت كردن IT بوسيله مديران اشاره نمود.

نرم افزار Trello
با اپ ترلو مي توانيد پروژه‌هاي تجارت خويش را رئيس كنيد؛ علاوه‌بر آن با به كارگيري از اين نرم‌افزار، نيروي كار اسناد و فولدر‌هاي موردنظر خويش را در ترلو تصويب مي‌نمايند.

 

براي توصيه “طرح ريزي پزشكي” كليك فرماييد.

 

بقيه نرم افزار‌هاي كسب و كار
🔹 اپليكيشن Inkflow

پياده‌سازي ايده‌هاي تازه يكي عواملي مي‌باشد كه در ساخت تمايز بيزنس شما بسيار اثرگذار مي‌باشد؛ بنابراين در حالتي كه جزو افرادي مي‌باشيد كه ميخواهيد ايده‌هاي خويش را تخت‌گاز تصويب فرمائيد، پيشنهاد مي كنيم از اپ Inkflow استعمال فرماييد؛ خصوصيت مثبت اين نرم افزار اين ميباشد كه مي توانيد ايده‌هاي خويش را در پوسته PDF در اختيار بقيه نيروي كار يا اين كه همياران خويش قرار دهيد؛ البته اين اپ تنها بر روي ورژن آي وي اس قابل نصب و اجراست.

🔹 نرم افزار WhatsApp

WhatsApp يكي‌از قدرتمندترين برنامه‌هاي پيام رسان است كه اكثر زمان ها حصول و امور از آن براي رابطه با مشتريان و ارسال فولدر به كارگيري مي‌نمايند.

🔹 نرم افزار تجارت Evernote

با استعمال از اپليكيشن Evernote مي‌توانيد ايده‌ها و پوشه‌هاي خويش را به اشتراك بگذاريد؛ ناگفته نماند كه‌اين نرم‌افزار از قابليت و امكان بازنويسي اسناد نيز برخوردار است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۵ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۹:۳۰ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی