مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


ساخت­ برنامه، امروزه به يكي‌از مشاغل پردرآمد تبديل گرديده‌است كه افراد اكثري در اين زمينه شغل دارا هستند و شايد همين نكته براي شما هم جالب باشد كه طراحي و ساخت نرم‌افزار، يكي مهمترين روش‌‌هاي افزايش مشتري و برند‌سازي محسوب ميشود.
خلال اين، ساخت برنامه به دليل كاهش هزينه‌هاي حمل ونقل و ساخت محيطي امن براي كاربران‌، روز آپ ديت در هم اكنون بسط است و باعث شده تا افراد بسياري به طراحي و ايجاد كرد اپليكيشن روي بياورند. چنانچه علاقه‌مند به ساخت نرم‌افزار مخصوص خود مي‌باشيد، توصيه مي كنم مقاله‌ي طريق‌ي طراحي اپليكيشن موبايل را بازرسي كنيد.
به دنبال ۲۵ مورد از پر استفاده‌ترين برنامه‌هاي ايراني را به شما معرفي ميكنيم. با ما همپا باشيد.
همچنين در نظر داشته باشيد ميتوانيد براي آشنايي بيشتر، مقاله ها مرتبط با وب‌سايت و برنامه نوشته شده در 

طراحي اپليكيشن در مشهد


از طراحي اپليكيشن ديوار تا راحتي در رفع نيازمندي‌هاي روزانه!
اين نرم‌افزار به عنوان يكي پر‌طرفدارترين برنامه‌هاي انتشار آگهي‌هاي نيازمندي شناخته شد‌ه‌است كه هر فردي با درج آگهي مجاني قادر است از آن كسب درآمد كند يا وسيله مورد نظر خود را تهيه كند.
چرا نرم‌افزار ديوار تخت گاز پرطرفدار شد؟!
با ساخت اپليكيشن ديوار، تحولي گران قدر در بازار و صنعت داد و ستد وسايل ضروري مردم ساخت و ساز شد و بدون‌پول بودن اين نرم‌افزار افراد را ترغيب به استفاده از آن كرد، علاوه بر آن، ادله ديگر اين مي باشد كه افراد ميتوانند بدون ثبت‌نام گذشته اقدام به درج آگهي و بازنويسي آن درين اپليكيشن كنند و براي ورود به‌اين نرم‌افزار احتياجي به ثبت پست الكترونيك و ساير اطلاعات شخصي نيست.
با تشكيل داد برنامه ديجي‌فرآورده، بازاربه خانه آمد!
طراحي و ساخت اپليكيشن بازار مانندي نظير ديجي‌كالا، خلال فراهم آوردن وضعيت وا رفته و آسوده براي خريد اقلام ضروري و ارائه‌ي تخفيفات و پيشنهادات شگفت­انگيز، تبديل به يكي از كاربرپسندترين برنامه‌ها در صنعت خريد و فروش شده­مي‌باشد. همچنين همكاري در فروش و قابليت خريد چكي، مثلا ويژگي‌هايي هست كه ديجي‌مال را به يكي پرطرفدارترين برنامه‌ها تبديل كرده­است.

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد نوشته‌ي علمي‌ي " پركاربردترين نرم‌افزار‌ها و مزاياي استعمال از آن‌ها " را مطالعه نماييد.

 

با تشكيل داد نرم‌افزار آچاره، دنگ‌و فنگ تعميرات ديگه حله!
ساخت برنامه آچاره به عنوان يكي بهترين نرم‌افزارها در ناحيهي خدمت‌رساني شناخته شد‌ه‌است كه در آن ليستي از متخصصين موضوع عمل آيتم نظرتان به شما نمايش داده ميشود و با تمركز به اظهار نظر و امتيازات، مي توانيد شخص مورد نظرتان را به منظور اجرا خدمات، انتخاب فرمائيد.

با تمركز به كاربردهاي زياد اپ آچاره، افراد زيادي تقاضاكننده طراحي اپ مشابه آن هستند. براي اطلاعات بيشتر ميتوانيد نوشته‌ي‌علمي‌ي "طراحي نرم‌افزار خدماتي مشابه آچاره " را پژوهش فرمائيد.

 

طراحي مخصوص نرم‌افزار فيديبو/طاقچه
ايده جالب و تشكيل داد اپ فيديبو و طاقچه به خواسته تهيه و تنظيم و خريد كتاب‌هاي صوتي و الكترونيكي به طراحي گرديده‌است. نحوه عمل اين نرم افزار دوست‌داشتني بدين صورت است كه مخاطباني در سنين مختلف به سمت خود جذب كرده و اشخاصي كه علاقه‌مند به پژوهش كتاب يا گوش دادن به آن هستند، با دانلود اين برنامه و جستجوي كتاب مورد‌نظرشان، قادرند محتوا‌هاي كوجود در‌اين برنامه را دانلود كرده و لذت ببرند.

 

پر استفاده‌ترين اپليكيشن‌هاي مالي و بانكي جالب و محبوب
· با آمدن اپ آپ، ديگه لازم نيس بري بانك!
ساخت اپليكيشن آپ‌ يكي از پر‌دانلود‌ترين نرم‌افزار‌هاي ايراني در حيطهي پرداخت مي‌باشد و مجموعه­اي بدون نقص از خدمات پرداخت را به كاربران خود ارائه ميدهد. موقتا اكثري از افراد از اين نرم‌افزار براي كارت به كارت كردن به كار گيري مي‌كنند. مثلا خدمات اين اپ مي‌توان به خريد بليط‌هايي مانند قطار، اتوبوس، هواپيما، پرداخت قبوض و خريد شارژ اشاره كرد.

چرا اپ آپ انقدر وارفته برنده شد؟

تشكيل داد نرم‌افزار آپ با ايده خلاقانه خود، با استقبال زيادي از جانب مردم روبه رو شد و مي‌توان آن را به عنوان كاربردي‌ترين اپ در خصوص خدمات مالي به حساب آورد. درين اپليكيشن خدمات نوين پرداخت به ساده‌ترين شكل ممكن به مردم عرضه ميگردد و سبب شده تا طيف زيادي از افراد‌، علاقه‌مند به به كار گيري از آن شوند.

 

· با ساخت برنامه خفن يار و همدم كارت تك تك پرداخت روزانت امن و مطمئنه
يك كدام از‌از ساير از نرم‌افزار‌هايي كه نسبت به آپ، از امنيت بالاتري برخوردار‌است ولي امكانات كمتري دارااست، اپليكيشن همراه كارت مي باشد كه امكان كارت به كارت را ميان ۳۲ بانك و موسسه فراهم كرده و محيطي كاربرپسند‌تر را براي مشتريان ساخت و ساز كرده است.

· ساخت نرم‌افزار فانوس
تشكيل داد اپليكيشن فانوس به منظور مديريت امور مالي صورت گرفته، با كمك اين برنامه ديگر نگراني براي ثبت اطلاعات مالي و برنامه‌ريزي براي پرداخت قسط‌هاي خود نخواهيد داشت.

· ساخت اپليكيشن سيگنال
طراحي و ايجاد كرد اپليكيشن سيگنال مي‌تواند يك كدام از بهترين پديده‌ها در خصوص اقتصاد و سرمايه‌گذاري باشد و نصب آن براي عده اي كه درپي اطلاعات و اخبار مربوط به بورس، طلا و ارزهاي ديجيتالي مي‌باشند، گزينه‌ي مناسبي مي‌باشد.

براي آشنايي با پروسه ساخت انواع نرم‌افزار، نوشته‌علمي‌ي " تشكيل داد اپ چه مراحلي دارد؟ " را مطالعه فرماييد.

پر استفاده‌ترين برنامه‌هاي حمل‌ونقل
· ساخت نرم‌افزار اسنپ
با ساخت اپليكيشن اسنپ، افراد زيادي شغل‌هاي گسترده خود را شروع كردند و مخصوصا در دوران ‌كوويد 19 استحصال‌وكار خود را رونق بخشيدند. يكي از ويژگي‌هاي كار كشته آن، قابليت مكان ‌يابي آن هست كه توانسته به يكي پر اسم و رسم‌ترين اپليكيشن‌ها در صنعت حمل ونقل تبديل گردد.

فعلا نيز با افزودن ساير ويژگي‌ها و قابليت‌هاي فوق العاده كاربردي‌اي مانند اسنپ‌فود و اسنپ‌ماركت، بسياري از نياز‌هاي افراد را حمايت مي‌كند.

علت موفقيت برنامه اسنپ چيست؟

اين اپليكيشن در واقع با افزايش امنيت براي كاربران خود سعي در جلب رضايت آنها داشته و با پخش مسير سفر، به مسافران خود اين اطمينان را مي دهد كه در زمان مسير، امنيت موردنياز را خواهند داشت.

تشكيل داد اپ مترو تهران
چنانچه ساكن تهران مي‌باشيد و براي پيمودن مسافت‌هاي مورد نظر خود از مترو استفاده مي كنيد، نرم‌افزار مترو تهران، اطلاعات كاملي را درخصوص شيوه‌ي كار و مسيريابي به شما ارائه مي‌دهد.

تشكيل داد نرم‌افزار علي بابا
اين اپليكيشن نياز شما را از تهيه و تنظيم‌ي خريد بليط هواپيما، قطار و اتوبوس برطرف مي‌كند و با حفاظت ۲۴ ساعته سفر راحتي را براي شما به ارمغان مي‌آورد. همچنين، با امداد اين نرم‌افزار مي توانيد بهترين هتل‌هاي ايراني و خارجي و تور‌هاي مسافرتي را رزرو فرماييد.

 

پركاربردترين اپ‌هاي سرگرمي و آموزشي
· ساخت اپليكيشن فيليمو و تماشاي دنيايي از سرگرمي‌ها
امروزه تعداد برنامه‌هايي كه اطلاعات موثر و ارزنده اي را در قالب كليپ به عموم مردم عرضه مي‌كنند، در اكنون افزايش است. ايجاد كرد و طراحي اينگونه برنامه‌ها نيازمند حصول اطلاعات معتبر و به كار بستن آن‌ها هست.

 

· تجربه ساخت اپليكيشن آشپزي با سرآشپز پاپيون
درصورتي كه كسي به ناحيهي آشپزي و ساخت دسرهاي متفاوت علاقه‌مند باشد، اپ آشپزي با سرآشپز پاپيون يكي از بهترين پيشنهاداتي مي باشد كه مي‌اقتدار ارائه كرد. يكي از هدف‌هاي اساسي ساخت نرم‌افزار آشپزي با سرآشپز پاپيون، مشاركت كاربران و فعال كردن قابليت ارائه اظهار نظر و انتقال تجربيات هست‌.

· تجربه متقاوت يادگيري 21 لهجه‌ گوناگون با تشكيل داد اپليكيشن بلبل
با نصب اين نرم‌افزار، مي توانيد بيش از ۲۱ لهجه مختلف را در قالب بازي بياموزيد، همچنين از طريق اين اپ مي‌توانيد مهارت‌هاي ديداري، نوشتاري و شنيداري خود را بهبود بخشيد.

 

· ساخت اپليكيشن جذاب و فوق‌العاده لهجه بياموز
نرم‌افزار گويش بياموز، نمونه‌اي مي‌باشد كه با نمونه‌هاي خارجي خود رقابت مي‌كند و پكيجي بدون نقص از فراگيري زبان‌هاي متعدد را به شما ارائه مي‌كند و آموزش زبان‌هاي انگليسي، آلماني، فرانسوي و تركي استانبولي را در اصول خود قرار داده مي‌باشد.

 

از ساخت برنامه آنتن تا لذت تماشاي نرم افزار‌‌هاي ورزشي
در‌صورتي‌كه عشق‌مند به مشاهده نرم‌افزار‌ها و مسابقات ورزشي هستيد، برنامه آنتن بهترين اپليكيشني است كه تك تك مسابقات و خبر‌ها ورزشي را پوشش مي‌دهد و شما را توانمند مي‌سازد تا با مشاهده پخش زنده مسابقات از آن‌ها لذت ببريد.

 

پركاربردترين اپليكيشن‌هاي پزشكي
ايجاد كرد اپليكشين پزشكي دكتر ساينا
پس از طراحي و ساخت اين اپليكيشن در حوزه سلامت، مي‌توانيد اطلاعات كاملي را در ناحيهي پزشكي دريافت فرماييد. دو مزيت مهم اين نرم‌افزار عبارت هست از رزرو وقت دكتر و مشاوره آنلاين! همچنين اين اپ با ارائه‌ اطلاعات كاملي از داروها، به شما امداد مي‌كند تا بتوانيد درصد بهبود بيماري‌هاي خود را افزايش دهيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۵۳:۲۳ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی