مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


مي‌دانستيد بيل كلينتون و برند زاكربرگ نسبت به رنگ‌هاي قرمز‌رنگ و سبز كوررنگ هستند؟ در فايده اين اشخاص نسبت به رنگ آبي حساس‌خيس مي‌باشند و در مواجه با اين رنگ‌ها عكس العمل نشان داده و در بهره پندار مي‌نمايند. همين منطق براي بازاريابي در لحاظ گرفته مي شود. در دنياي پياده سازي نرم افزار و سايت بعد از عملكرد و امكان‌هاي جانور؛ رنگ مهم ترين فاكتور به حساب مي آيد. براي فهم بهتر از محتواي نرم افزار‌ها و تعامل وارفته‌خيس يوزرها با متاع نياز به پي بردن اصول جاري‌شناسي رنگ در پياده سازي اپ گوشي و تارنما داريد. در استيناف‌هايي كه در ساليان اخير دررابطه‌با تأثير رنگ در بازاريابي انجام يافته هست، پژوهشگران دريافتند كه تا ۹۰٪ قضاوت در زمينه ي توليد ها صرفاً مطابق رنگ است. با اينجانب ياور باشيد تا بر اساس فاكتورهاي متعدد اثرگذار ترين رنگ‌بندي براي اپليكيشنتان رو گزينش نماييد:

طراحي اپليكيشن در مشهد


اصول سرازير‌شناسي رنگ در پياده سازي نرم افزار بر پايه ي احساسات و عاطفه ها مخاطبين:
به‌تيتر مدير يك استحصال‌وكار به طور طبيعيً تمايل داريد تا در نظر كاربرانتان مورد اعتماد و تاييد قرار بگيريد در‌اين‌حالت‌ “آبي‌رنگ” شايسته ترين گزينش است. اعتنا كرديد نرم افزار‌ها و سايت‌هايي كه از يوزرها داده ها فردي اخذ مي‌نمايند و نياز به استخراج متكي بودن يوزرها رو دارند همچون توييتر، لينكدين و يا اين كه شكل‌بوك و اسكايپ لوگو اصلي خودشان رو به رنگ آبي پياده سازي كردند؟ و در مقابل گوگل براي به چهره كشيدن اقتدار و سرعت خودش رنگ اساسي قرمز‌رنگ رو تعيين نموده است. هيچ‌كدام از اين انتخاب‌ها اتفاقي نيستند.

رنگ‌ها نمايان گر احساسات و عاطفه ها ما مي‌باشند و گاهاً رنگ‌ها با احساس‌هاي متعدد لينك قربت دارند مثلا:

سپيد: از اين رنگ اكثر وقت ها براي برانگيختن احساس جواني و مدرنيته در مخاطب به كار گيري مي گردد.
سياه: ما غالباً رنگ سياه را به‌تيتر يك رنگ “توانا” تصور مي كنيم و دقيقاً به همين خاطر است كه ممكن ميباشد لوازم نقليه و يا اين كه جديدترين ابزار تكنولوژي گاهي به رنگ مشكي پياده سازي ميگردند.
زردرنگ: شايد شنيده باشيد كه ميگويند رانندگي با يك وسيله نقليه زرد رنگ و يا اين كه پوشيدن جامه‌هاي رنگ زرد ممكن ميباشد بدين معني باشد كه شما به‌طوركلي شخص به روزي مي‌باشيد و شايد مقداري بيشتر از يك شخص معمولي براي ريسك‌پذيري فراهم باشيد.
نارنجي رنگ: رنگ نارنجي رنگ منجر جوان‌سازي، برقراري رابطه و مثبت گرايي ميشود. اين رنگ همينطور برون‌گرايي را افزايش مي‌دهد، به اشخاص اذن مي دهد تا از مهاركردن خويش دست بردارند و آزادانه خويش را آرم دهند.
روي هم رفته و با روءيت كرد فروش محصول رنگ ها هرمورد معاني مختلفي دارا هستند:

رنگ‌هاي آبي‌رنگ، سپيد و سبز در ساخت شم متكي بودن در يوزرها موثر واقع گرديده‌اند. رنگ‌هاي نارنجي رنگ و زردرنگ نشانه ارزش مطلوب فرآورده بوده‌اند و رنگ‌هاي مشكي و آبي نيز احساس با كيفيت را در استفاده كننده ساخت مي‌نمايند. رنگ خاكستري و سياه در القاي احساس داشتن محصولي با تكنولوژي به‌روز جنس مؤثر واقع گرديده‌اند. به‌شكل كلي رنگ‌هاي بنفش و قرمز احساس شهامت و رنگ نارنجي رنگ و زرد رنگ احساس خوشايند و لذت‌قسمت بودن را به مخاطب شما خواهند اعطا كرد.

اصول روان‌شناسي رنگ در پياده سازي نرم افزار‌ها بر طبق جنسيت مخاطبين:
در نخستينِ تشكيل داد برنامه نياز مي باشد به‌تيتر يكي از فاكتورهاي اصلي انتخاب رنگ به جنسيت مخاطبين خويش دقت داشته باشيد. هريك از اين گروه‌ها جذب رنگ‌هاي خاصي خواهند شد و در كنار آن نسبت به برخي رنگ‌ها شم خير نخواهند داشت. به عنوان مثال زنان به طور معمول شيفته رنگ‌هاي آبي رنگ، بنفش و سبز ميباشند و نسبت به رنگ‌هاي قهوه‌اي و خاكستري و در مواردي به رنگ نارنجي رنگ احساس خير ندارند. مردان نيز به‌شكل معمول علاقه بيشتري آبي‌رنگ، سبز و سياه دارا‌هستند و گاهي نسبت به رنگ‌هاي بنفش و قهوه‌اي عكس العمل مثبتي ندارند

اصول جاري‌شناسي رنگ در طرح ريزي مبتني بر تيم سني‌هاي متعدد:
مجموعه سني پايين ۱۸ سال: در‌اين تيم سني اشخاص مجذوب قرمز‌رنگ، نارنجي رنگ و آبي رنگ و سبز مي گردند.
گروه سني ۱۸ تا ۲۴ سال: ضمن رنگ آبي، رنگ بنفش و رنگ سياه به مخلوط رنگ موردعلاقه اشخاص اضافه مي‌شود.
مجموعه سني ۲۴ تا ۳۵ سال: در‌اين موسسه سني اشخاص علاقه كمتري مشكي رنگ آرم ميدهند و نسبت به رنگ آبي رنگ، سبز و نارنجي رنگ واكنش مثبتي نشان ميدهند.
تيم سني ۳۶ تا ۵۰ سال: زردرنگ يك كدام از رنگ‌هاي جالب براي اين اشخاص ميباشد و شبيه بقيه مجموعه‌ها رنگ آبي رنگ مقبوليت بالايي براي اين اشخاص داراست.
گروه سني ۵۰ سال به بالا: در‌اين تيم سني رنگ سپيد، خاكستري و از تمامي اساسي‌خيس آبي مهمترين نقش را در جذب مخاطب ايفا مي‌نمايند.
پيش از استارت مراحل پياده سازي موارد ذيل را فراموش نكنيد:
۱ . در نظر بگيريد به‌شكل ميانگين تعيين سه رنگ براي پياده سازي نرم افزار مطلوب‌ترين حالت ممكن براي كاربر شما خواهد بود.

۲ . با خودتان تصور كنيد و در نظر بگيريد كه ميل داريد اولي برداشت كاربر بعد از بازكردن نرم افزار شما چه موردي باشد؟ در حالتي‌كه نرم افزار شما مشغول‌كننده باشد عالي مي باشد به سمت رنگ گرم برويد و شما مي‌توانيد از رنگ‌هاي سرد هنگامي استعمال كنيد كه پايه اساسي نرم افزار شما تجاري مي باشد، در‌اين‌حالت‌ آبي‌رنگ يا اين كه حتي خاكستري رو به‌تيتر يكي‌از رنگ‌هاي تشكيل‌دهنده گزينش نمائيد..

سعي نماييد با شناسايي اصول سرازير‌شناسي رنگ در پياده سازي نرم افزار موبايل و سايت و انتخاب رنگ درست در اولِ شغل، مطلوب‌ترين و جالب‌ترين شرايط ممكن را براي اپليكيشنتان ايجاد كرد فرماييد. با استعمال از يك پالت رنگ خاص، يوزرها شما مي‌توانند در نگاه نخستين به سمت غرض نرم‌افزار شما هدايت شوند.

در پازلي براي شما قابليت و امكان تغيير رنگ تم نرم افزار مهيا گرديده‌است و شما ميتوانيد رنگ متبوع خويش را تعيين فرمائيد. براي مشاهده جزئيات بيشتر به لينك و پيوند زير رجوع كنيد:

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۷ اسفند ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۲۲:۲۰ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی