مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


Geofencing چيست و چه‌طور عمل مي‌كند؟
آيا به محض اينكه براي رفتن به خانه به سمت ماشين خود مي‌رويد، تلفنتان در جيب شما به صدا درمي‌آيد و با اعلاني از ميزان ترافيك و مقطع هنگامي كه سفرتان طول مي‌كشد، شمارا باخبر مي‌سازد؟
اين روش به عنوان ژئوفنسينگ (Geofencing) شناخته ميگردد و يك تكنيك بازاريابي مي‌باشد كه بيشتر، مشاغل داراي برنامه‌ي تلفن همراه براي هدف قرار دادن مردم در مناطق محلي، به آن روي مي‌آورند. اساساً انتخاب محدوده، به شما قابليت مي‌دهد حصار مجازي را در اطراف هر حوزه‌‌اي كه گزينش مي‌كنيد و به هر ترازو كه مناسب ميدانيد، قرار دهيد. به محض اينكه كاربران اپليكيشن‌ي شما وارد محدوده‌ي شما مي‌شوند، با يك اعلان، خدمات يا محصول ها شما و به طور تقريبْ هر چيزي كه دوست داريد، به آن ها اعلام مي‌شود.

محتوا نهفته
1 ژئوفنسينگ چيست؟
2 چرا Geofencing را انتخاب طراحي اپليكيشن در مشهد نمائيد؟
3 مزايايي كه Geofencing به بيزنس شما ارائه ميدهد.
3.1 بهبود سئو محلي
3.2 عده داده هاي پيشرفته
3.3 عنصر شخصي را ارائه دهيد.
3.4 پول در بياوريد، پس‌انداز نماييد.
3.5 پياده سازي Geofencing در استراتژي بازاريابي شما
3.6 فارغ منطقه را آيتم غرض قرار ندهيد.
3.7 يك اعلان اشكار تهيه و تنظيم فرماييد.
3.8 تكميل فرايند با تبليغات در فروشگاه
3.9 پروفايل هاي اجتماعي خود را نيز مشغول فرماييد.
4 Geofencing چگونه كار مي‌كند؟
4.1 محل كار
4.2 نيازي به سخت افزار نيست.
4.3 ملاحظات كليدي به خيال داشته باشيد.
4.4 فراتر فكر كنيد.
4.5 از مجال خود درست استعمال نماييد.
4.6 آنچه مي‌خواهند به آن ها بدهيد.
4.7 خودتان را فريب ندهيد.
4.8 كليه چيز را بسنجيد.
5 3 كسب و كار كه به خير و خوبي آن را انجام مي‌دهند.
5.1 North Face
5.2 Starbucks
5.3 Uber
ژئوفنسينگ چيست؟
قبل از اينكه به مختصات ژئوفنسينگ و روش‌ي استفاده از آن براي هر شغلي در هر قضيه‌اي بپردازيم، بياييد به اصول اول برگرديم و طريق‌ي عملكرد آن را تحقيق كنيم و اينكه چرا ميخواهيد آن را به عنوان يك تكنيك بازاريابي در حيث بگيريد.

درصورتي كه ساختن يك نرم افزار‌ي موبايل را براي تجارت خود تعيين كرده‌ايد (با ارتقا محبوبيت و كوشش برنامه‌ها، گزينش نيكي است)، احتمالاً از پيشين مي دانيد كه قرار دادن اعلان‌ها يك كدام از سودمندترين ويژگي‌ برنامه‌هاست. از طريق اعلان‌ها، قدرتمند خواهيد بود به آحاد عده اي كه نرم افزار‌ي شما را لود يا استعمال كرده‌اند، پيام ارسال فرماييد. اين به شما ياري مي‌كند تا هميشه ذهن كاربران را سرگرم كنيد؛ زيرا مي توانيد از طريق يك پيشنهاد خوب، به روزرساني اطلاعات شركت خود و بعضي از آخرين خبر ها صنعت يا آخرين نسخه‌هاي كالايي كه براي نشر در بازار آماده مي كنيد، مستقيماً با آن‌ها در زمينه ي باشيد.

با ارائه‌ي يك مجال درآمد خارق العاده، مي توانيد با كمك از ژئوفنسينگ و يك اعلان هشدار دهنده، يك مرحله جلوتر برويد. در هنگام ساخت‌و‌ساز حوزه‌‌ي حصاركشي شده، شما مي‌توانيد در همان لحظه كه كاربران پا به منطقه‌ي شما گذاشتند يا حتي هنگام رخنه‌ آن، يك اعلان براي آنان ارسال نمائيد؛ اين يك ترفند بازاريابي فوق العاده سريع است، هنگامي كه كاربران نرم افزار‌ي شما در حوالي شما و در فاصله‌ي قابل توجهي قرار ميگيرند، درباره ي شما مي‌شنوند؛ كه يك تكنيك عالي هست.

 

چرا Geofencing را انتخاب نمائيد؟
در صورتي‌كه از خود مي پرسيد كه آيا راه‌اندازي اين شغل، زحمت زيادي دارد يا اينكه واقعاً ايفا آن بازدهي دارد، برخي از اين آمارها را در زمينه‌ي مقصود گذاري مكاني در لحاظ بگيريد:

موقتا حدود ٪30 از جمعيت فقيه به كار گيري يا پايين تاثير غرض‌گذاري مكاني ميباشند.
80٪ از مردم مي گويند كه ميخواهند يا شادمان ميشوند كه پيام هاي هدفمند را از استحصال و كارها دريافت كنند.
70٪ از مصرف كنندگان خوشحال خواهند شد كه مكان خود را به اشتراك بگذارند، در حالتي كه چيزي را در عوضش دريافت كنند.
در شرايطي كه آن ها نزديك به تجارت شوند، ٪72 از مصرف كنندگان از طريق يك تماس، اقدام به دريافت اطلاعات از طريق اعلان اطلاع رساني مي‌كنند.
60٪ از مردم اينك در ادامه اطلاعات محلي در تلفن‌هاي موبايل خود هستند، در حالي كه ٪40 مستقيماْ به دنبال آن هستند.

مزايايي كه Geofencing به بيزنس شما ارائه مي دهد.
در حال حاضر شما بعضي از دلايلي كه چرا بايد آن را براي بيزنس خود در لحاظ بگيريد، مي دانيد. اكنون بياييد بعضي از مزاياي كسب و كار خود را پس از معرفي Geofencing به استراتژي بازاريابي خود را پژوهش كنيم:

بهبود سئو محلي
در جستجوهاي محلي بسيار پر طرفدار، Geofencing مي‌تواند يك ابزار بسيار قدرتمند باشد كه به شما كمك مي‌كند درجه بندي بالاتري داشته‌ باشيد. همانگونه كه سيستم بر پايه ي مكان ، شمارا توانا مي‌سازد مشتريان محلي را در يك حوزه‌‌ي خاص مورد هدف قرار دهيد، پيام شما را نيز به موقع ارسال مي‌كند.

عده داده هاي پيشرفته
دشوار است بدانيد كه چه‌طور مشتريان شما راجع به شما تفحص كرده‌اند؛ يا چرا شمارا انتخاب كرده اند؛ ولي Geofencing شما را كار كشته مي‌سازد تا اطلاعات بسيار مهمي را عده كنيد. شما كاركشته خواهيد بود تا وقتي كه كسي در فضا شما باقي بماند، اثربخشي پيامي كه از طريق اعلان‌ها ارسال مي‌كنيد و اينكه چه طور اكثر وقت ها آنها نزديك به شما و فركانس مي باشند را در آن تفحص كنيد.

با به كار گيري از اين داده‌ها و همچنين ادغام آن با گزارش هاي دسته‌هايي مانند: Google Analytics و SemRush، شما مي‌توانيد استراتژي بازاريابي خود را تعريف‌و‌تمجيد و اصلاح فرمائيد، تا‌زمانيكه به بازار مقصود مورد نظر خود برسيد.

عنصر شخصي را ارائه دهيد.
با استفاده از داده‌ها همانطور كه در بالا ذكر شد، شما در جاي بهتر براي ارائه‌ي يك تجربه‌ي شخصي‌تر به كاربران گوشي خود خواهيد بود. شما مي‌توانيد ببينيد كه كدام يك از پيام‌هاي شما سبب تحريك كاربران محلي ميشود و بهتر مي باشد چه چيزي در طراحي آنها استعمال فرماييد. مي‌توانيد مصرف كنندگان نااميد را زماني كه شركت‌ها آنان را با محتوايي كه هيچ ارتباطي با علايقشان ندارد، اشراف كرده‌اند؛ با استعمال از داده‌هاي Geofencing جذب نماييد.

 

پول در بياوريد، پس‌انداز نماييد.
مهم نيست كه دارايي‌ي در دسترس شما، زياد يا كم مي باشد، Geofencing مي‌تواند طريق‌ي صرفه جويي در آن را موثرتر كند. همانطور كه مخاطبان مناسب و مرتبطي را هدف قرار مي‌دهيد، به نوبه‌ي خود هزينه‌ي كمتري را صرف تبليغات خود در عوض عده اي ميكنيد كه علاقه اي به آنچه شما ارائه مي‌دهيد، ندارند.

پياده سازي Geofencing در استراتژي بازاريابي شما
اميدوارم اكنون Geofencing را به عنوان يك تاكتيك بسيار مثبت براي استقرار در استراتژي بازاريابي تجارت خود شناسايي كرده‌ باشيد. در اينجا يك‌سري نكته در باب چگونگي رفتن به تهيه و تنظيم آن و تصميم گيري راجع‌به مخاطبان شما وجود دارااست:

فارغ حوزه‌ را مورد غرض قرار ندهيد.
شما مي‌توانيد حوزه‌‌ي Geofended خود را به هر اندازه‌اي كه مي‌خواهيد تهيه كنيد، با اين درحال حاضر عاقلانه مي‌باشد كه بيشتراز حد گران قدر نباشد؛ زيرا مي خواهيد مخاطبان تصفيه شده را به خير و خوبي تعيين فرماييد. استارت به محله‌ي خود بپردازيد و به خيال داشته باشيد كه آيا بازار هدف شما احتمالا با منش رفتن يا رانندگي به مكان شما مي‌رسد، زيرا اين مي‌تواند تا حدي بر حوزه‌‌اي كه هدف شما جاي دارد، تاثير بگذارد.

يك اعلان واضح تنظيم كنيد.
پيامي را كه به مشتريان خود ارسال ميكنيد، كليدي مي‌باشد. زيرا به آن‌ها نياز داريد تا نظرشان را جلب نماييد و اقدام مورد نظر را جاري ساختن دهيد. يك تماس روشن براي اقداماتي كه آن‌ها را هدايت مي‌كند تا فوراْ عمل‌هايي را ايفا دهند كه شما ميخواهيد، ضروري مي‌باشد. هدف كلي اين فعاليت اين هست كه مصرف كننده را در همان لحظه به مكان خود برسانيد، در حالي كه در شعاع هدف شما جاي‌دارد.

تكميل فرايند با تبليغات در دكان
تبليغات، پيشنهادات و معاملات هنوز هم يكي بهترين شيوه هاي جذب مشتريان هست. Geofencing براي اعلام اين پيشنهادات مي باشد. مطمئن شويد كه بعضا از معاملات فاكتور “WOW” را انجام داده‌ايد؛ زيرا رقابت را از بين ميبرد و كاربر اپ‌ي شما چاره‌اي جز بازديد شما ندارد.

پروفايل هاي اجتماعي خود را نيز درگير فرماييد.
با ارتقا مقدار كاربران رسانه‌هاي اجتماعي اين روزها، شما ميتوانيد توان اجتماعي را براي Geofencing عالي مهار كنيد! اگر به روز رساني‌هاي منظم در رسانه‌هاي اجتماعي در كنار كمپين Geofencing خود را اجرا فرماييد، مي توانيد دور انديشي از برند را بالا ببريد.

 

Geofencing چه طور كار مي‌كند؟
موقتا ما بيشتر راجع‌به Geofencing مي دانيم. در پي به چگونگي كمك به كسب و كار شما و طرز اجراي آن در كمپين بازاريابي كلان تر خود، همچنين چه‌گونه از منظر فني عمل مي‌كند، ميپردازيم.

محل كار
به مراد يافت كردن يك دستگاه مخاطب براي ارسال هر اعلان مهم، Geofencing از تركيبي سه گانه مشتمل بر: cellular ،GPS يا WIFI به كار گيري مي‌كند. گزينه دوم همپا با cellular triangulation قابل يقين‌تر هستند. GPS باتري استفاده كننده را خالي مي‌كند، بدين ترتيب معدود طرفدار مي باشد.

نيازي به سخت افزار نيست.
با پرورش نياز به رعايت الزامات حريم محرمانه، مي توانيد مطمئن باشيد كه با Geofencing شما مسلماْ بر روي محل هر كسي snooping نيست. يك مخاطب بايد اجازه دهد كه برنامه‌ي شما بازرسي بر مكان و ارسال اعلان‌ها داشته باشد؛ بدين مضمون‌ كه كاربر، در اختيار گرفتن كننده هست.

ملاحظات كليدي به خاطر داشته باشيد.
حال شما از Ins و Outs از Geofencing باخبر ميباشيد، تعدادي ملاحظات مهم براي پيش بيني پروسه طرح ريزي و راه اندازي وجود دارد.

فراتر فكر كنيد.
در ابتدا تهيه Geofence خود را در اطراف محل كسب و كار خود در نظر بگيريد؛ با اين حال لازم نيست كه اين تنها طرز باشد. شما هيچ محدوديتي راجع‌به گزينش حوزه‌‌ي Geofence خود نداريد و اين قابليت و امكان را براي شما فراهم مي‌كند تا مناطق فضا رقبا را هدف قرار دهيد و با مشترياني كه ميخواهيد، بيشتر وقت خود را صرف كنند.

از زمان خود درست استفاده نمائيد.
گزينه آجل كه مي بايست حل فرماييد زمان بهينه براي ارسال اعلان به كاربران مي‌باشد. بعد از اتمام زمان مقرر براي شما، هيچ كسي زماني كه وارد ناحيه مورد نظر شما مي‌گردد اعلاني دريافت نمي‌كند. در موقعيتي مشابه، در شرايطي كه رستوراني مي باشيد كه هميشه در وقت ناهار شلوغ است، درين فرصت از روز واقعاً ديگر به مشتري نياز نداريد. بنابراين بسيار سودمندتر خواهد بود كه در انتظار بمانيد تا يك مجال ساكت و آرام در روز، كارايي كنيد افراد بيشتري را جذب فرمائيد. هنگامي مي‌خواهيد كاربران نرم افزار‌ اقدامي ايفا دهند، نسبتاًً به اندازه درست كردن منطقه‌ي مورد نظر شما اصلي مي‌باشد.

آنچه مي‌خواهند به آن ها بدهيد.
هيچ كس نمي‌خواهد در كل طول روز با پيام‌هاي بازرگاني بمباران شود، بنابراين شما مي بايست مشتري را در يك پيام كوتاه و مستقيم، آگاه نمائيد. ارسال مداوم پيام، هر يك با پيشنهادات گوناگون، احتمالاً گيج كننده و آزار دهنده خواهد بود و احتمال خاموش شدن اعلان‌هاي شما و نااميد شدن از نام تجاري شما را ارتقاء مي‌دهد. يك پيشنهاد مانند “يك كدام از بخر، يك كدام از مجاني ببر” در يك فرصت وقتي تعيين شده، دقت كاربران را جلب مي‌كند، پيام را با صداي بلند روشن مي‌كند و در عين اكنون آن‌ها را تشويق به معامله مي‌كند.

خودتان را فريب ندهيد.
فريادي كه ميگويد: «كسب و كار شما در آنجا وجود داراست.» به اندازه‌ي كافي براي جلب مشتري بالقوه كافي نخواهد بود. اقدامات شما بايستي بلندتر از سخنان شما باشد، براين اساس يك معامله يا توصيه مختصر كه توجه آنها را جلب مي‌كند و به اندازه‌ي كافي جذاب است، جهت اجرا يك كار، منفعت‌ي مطلوب دارااست.

تمامي چيز را بسنجيد.
ما در صدر عنايت اندازه گيري را فهم و شعور كرديم، اما واقعا نمي‌قدرت بر مداقه آن تاكيد كرد. هر معيار كوچك يا والا ميتواند بر تغييرات ظريف يا عمده اي كه شما به جلو حركت ميدهد، تأثير بگذارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۳:۵۳ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی