مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن

ضرورت به كار گيري از اپليكيشن هاي گوشي در حصول و كارتان چيست؟
در صورتي‌كه ترازو به كارگيري از گوشي خود را با لپ تاپ يا كامپيوتر مقايسه كنيد؛ متوجه عنايت داشتن نرم‌افزار خواهيد شد.

ما در‌اين نوشته‌علمي نه صرفا به سوال چرا نرم‌افزار طراحي اپليكيشن در مشهد پاسخ خواهيم دا،د بلكه شما را با مزاياي داشتن اپ آشنا خواهيم كرد. بدين ترتيب مي‌توانيد با پيش بيني بيزنس خود، تصميم بهتري درباره‌يِ داشتن برنامه يا نداشتن آن، بگيريد.

پس در اين نوشته ي علمي از هم پا ما باشيد.

اپليكيشن چيست؟
موبايل ها و تبلت ها هم مثل كامپيوترها، نرم افزارهايي دارند كه به آنان برنامه (Application) يا به اختصار اَپ (App) مي گويند. قطعا تا بحال در موبايل هوشمند خود و با استفاده از اپليكيشن مخصوصي كه در گوشي است، اقدام به پخش موسيقي كرده‌ايد. يا همچنين براي نصب انواع برنامه جديد وارد نرم افزار play store يا نرم‌افزار ايراني كافه بازار شده‌ايد. همه اين نرم افزار‌ها، برنامه‌هايي هستند كه در گوشي همراه نصب شده و نيازهاي شما‌را ساده‌تر رفع مي‌كنند.

نوشته‌علمي مرتبط ديگر: به چه شكل با كسب و كار اينترنتي درآمد خود را ارتقا دهيم؟

 

 

تفاوت نرم‌افزار با وب سايت در چيست؟
مهم‌ترين تفاوت برنامه با وبسايت در آزادي عملي هست، كه به كاربر مي دهد. يك اپليكيشن قابليت اين را دارد كه استفاده كننده سواي انلاين بودن هم (يعني به صورت آفلاين) از آن استفاده كند. همچنين تلفن همراه موبايل خيلي بيشتر از لپ تاپ و… در دسترس كاربر هست. پس او بدون نياز به روشن كردن لپ تاپ و سرچ در اينترنت، به راحتي با گوشي خود مي تواند با نرم‌افزارِ كسب و كار گزينه نظرش، ارتباط برقرار كند.

اما ايراد گران قدر وبسايت‌ها اين مي‌باشد كه تنها و فقط در پنجره‌ي مرورگر فعاليت مي‌كنند و نمي‌توانند از آن بيرون بيايند! يعني در‌صورتي‌كه اپليكيشن‌ي مرورگر را ببنديد ديگر نمي‌توانيد اثري از وبسايت و اطلاعات لازم خود مشاهده كنيد.

شما براي رشد حصول و كارتان هميشه بايد با تكنولوژي روز پيش برويد. امروزه درصد قابل توجهي از بازار را دستيابي و كارهاي اينترنتي تشكيل داده‌اند و افراد زيادي با استفاده سايت و نرم‌افزار، ارتباط خود با بازار را گسترش داده‌اند.

 

آيا داشتن برنامه براي هر كسب و كاري مناسب هست؟
مزاياي داشتن نرم‌افزار زياد هست چون برنامه نوعي كانال ارتباطي با استفاده كننده محسوب ميشود. اما بايستي بيزنس و مخاطب خود را تحقيق كنيد تا بدانيد آيا اين كانال ارتباطي براي او مناسب است يا نه؟ براي اين مراد ميتوانيد اخلاق مشتري را تحقيق نماييد تا بدانيد شيوه حضور او در اينترنت به چه شكل هست و بيشتر با كدام كانال‌هاي ارتباطي شل‌تر هست.

برخي از افراد اطلاعات مايحتاج خود را با كامپيوتر و از طريق مرورگرهاي اينترنت جستجو مي كنند (به نوعي وب گردي مي‌كنند) و در مقابل اشخاصي وجود دارند كه دوست دارا هستند محتواي مورد نظر خود را در دسترس و به صورت يك نرم افزار در موبايل خود داشته باشند.

 

 

 

البته روي هم رفته، كاربران ۸۶ ٪ زمان خود را در برنامه هاي كاربردي موبايل و صرفا ۱۴درصد از زمانشان را در تارنما‌ها صرف مي‌كنند.

مزاياي داشتن اپليكشن گوشي براي بيزنس چيست؟
اگر نمي‌دانيد داشتن برنامه به عنوان كانال ارتباطي با مخاطب براي شما مناسب است يا نه، مزاياي داشتن اپ را بخوانيد تا بهتر در اين باره تصميم بگيريد.

۱. داشتن اپليكيشن فروش شما‌را ارتقاء مي‌دهد
با داشتن اپ فروشگاهي، ارتباط شما با مشتري بساير نزديك‌تر مي گردد چون به طور مستمر در ازاي چشمان او و در صفحه گوشي ملازمت و همراهي كه هميشه ياروهمدم او است، قرار داريد.

اعلان‌هاي تبليغاتي، تخفيف و مشوق
انواع نوتيفيكيشن مثل اطلاع ساني اجناس جديد
ارتباط بدون واسطه با همگي كاربراني كه اپليكيشن شما‌را نصب كرده‌اند
امكان خريد و پرداخت از طريق موبايل
ترغيب مشتريان براي خريد با تسهيل خريد بوسيله موبايل و عدم نياز به خارج شدن از منزل
ارسال پيشنهادهاي خاص خود به مشترياني كه در نزديكي فروشگاه يا محل كار شما مي باشند، به امداد فناوري‌هاي جغرافيايي و به صورت آفلاين
۲. داشتن برنامه مخاطبانتان را افزايش مي دهد
از مزاياي داشتن نرم‌افزار ، قابليت و امكان عرضه اپ خود در ماركت‌هايي مثل كافه بازار است. چون سبب ساز مي‌گردد كه افراد بسيار زيادي با اين نرم‌افزار و تجارت شما آشنا شوند. بدين ترتيب نه فقط مخاطبان شما ارتقاء پيدا مي‌كند و محدود به تارنما نمي‌شود، بلكه با استفاده از گيميفيكيشن (بازي وار سازي) و قسمت معرفي به دوستان در نرم‌افزار، خيلي سريع تعداد نصب اپليكيشن و مشتري افزايش پيدا مي‌كند.

براي اينكه خودتان هم اين فرآيند را تسريع نماييد ميتوانيد براي معرفي به دوستان، جايزه يا تخفيف هم در نظر بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۲۱:۲۳ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی