مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


روش‌هاي كسب درآمد از طريق نرم‌افزار‌هاي موبايلي
اينك در اين بخش مي خواهيم رويكرد‌ و روش‌هايي را بيان كنيم كه با به كار گيري آن‌ها قادر خواهيم بود از طريق برنامه‌هاي موبايلي به درآمد برسيم.

البته مي بايست به خيال داشته باشيد كه در رتبه اول براي موفقيت درين مسير و كسب درآمد از نرم افزار‌هاي موبايلي نياز مي‌باشد تا بتوانيد رضايت كاربران خود را به دست آوريد. به اين دليل‌كه مهمترين ادله در ميزان درآمد شما از اين نرم افزار‌ها معيار كاربران شما و مشتري‌هايي مي باشد كه از نرم افزار شما به طور مستمر به كارگيري مي‌كنند و از آن رضايت دارند. به‌دنبال يك‌سري طريق را براي كسب درآمد از اپليكيشن‌هاي موبايلي بيان مي‌كنيم.

كسب درآمد از طريق تبليغات 

طراحي اپليكيشن در مشهد


درآمدزايي از طريق انتشار اپليكيشن غير رايگان و پولي
كسب درآمد از طريق به كار گيري از خريد درون نرم‌افزار‌اي
به كار گيري از روش‌ خريد حق اشتراك
تبليغات درون برنامه‌اي
يكي مهم‌ترين و رايج‌ترين خط مش‌ها براي كسب درآمد از نرم‌افزار‌ها و نرم افزارهاي موبايلي استفاده از تبليغات درون برنامه‌اي مي باشد. اين تبليغات گونه هاي مختلفي از محتواها مي‌باشند كه دستيابي و كارهاي مختلف و يا نرم افزار‌هاي ديگر براي معرفي بيزنس خود به ديگر كاربران گزينه به كارگيري قرار ميگيرد و يكي نحوه‌هاي نوين ماركتينگ هست. شما ميتوانيد با قبول اين تبليغات و نمايش آنها در اپليكيشن خود به عنوان ناشر اين تبليغات كسب درآمد كنيد. اكثري از افراد و توسعه و گسترش دهندگان اپ‌هاي پر استفاده از اين نحوه براي درآمدزايي استفاده مي‌كنند. شايد بتوان خاطرنشان كرد كه بخش اعظمي از طراحان نرم‌افزار مثلا اشكال نرم‌افزار‌هاي بازي و سرگرمي با مقصود كسب درآمد از طريق تبليغات به بسط نرم‌افزار مي‌پردازند.

اين‌راه يكي‌از انواع روش‌هايي مي‌باشد كه قادر است يك توجيه اقتصادي قدرتمند براي نرم افزارهايي باشد كه به طور رايگان در دسترس كاربران قرار مي گيرند. از انواع پردرآمد تبليغات باطن اپ‌اي مي‌توان به تبليغات ويديويي اشاره كرد. تعيين معيار درآمد نيز بسته به توافق در بين شما و طرف مقابل مي تواند به طرق مختلفي باشد. مثلا ممكن مي باشد شما بر سر ترازو كليك‌هاي افراد بر روي لينك و پيوند تبليغات و يا تماشاي بي نقص تبليغات ويديويي توافق نماييد. در لحاظ داشته باشيد كه تجربه علامت داده هست كه معمولاً تبليغاتي كه در نرم افزار‌هاي گوناگون ارائه ميگردند از تبليغات وب‌سايتي بسيار برنده‌تر و تأثيرگذارتر ميباشند.

به همين عامل افراد زيادي مايل هستند تا از اين نوع از تبليغات براي تجارت خود سود بگيرند. شما براي يك تبليغ پيروز در برنامه خود مي‌توانيد نحوه‌هاي مختلفي را در پيش بگيريد. هر مورد از اين نحوه‌ها مزايا و معايب خود را دارا هستند و شما با تمركز به شرايط اپليكيشن خود و حوزه كاري آن مي‌توانيد تبليغات مناسب خود را به شغل بگيريد. در ادامه بعضي از اين روش‌هاي تبليغي را بيان مي‌كنيم.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۴ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۰۴:۱۹ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی