مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


نرم افزار نيتيو چيست؟
هنگام تشكيل داد نرم افزار‌­هاي نيتيو بايستي از گويش كد نويسي اختصاصي به عبارتي سيستم ‌دليل استعمال خواهد شد. مثلا براي تشكيل داد نرم افزار­‌هاي اندرويد و iosحتما مي بايست از لهجه نرم افزار‌نويسي جاوا يا اين كه kotlin به كارگيري نمائيد و يا اين كه جهت ايجاد كرد و يا اين كه توسعه و گسترش نرم‌افزار‌هاي ios بايستي از لهجه Swift و Objective-C به طراحي اپليكيشن در مشهد  كارگيري خواهد شد.

در شرايط كلي تك تك اپليكيشن‌ها و نرم افزار­هايي كه براي سيستم‌ استدلال اندرويد و ios پياده سازي ميگردند نيتيو مي باشند و از مهمترين قابليت و امكان‌هاي نرم افزار‌هاي نيتيو داشتن بازدهي بالاي برنامه مي باشد و تك تك كدهاي نرم افزار­هاي نيتيو با گويش اختصاصي سيستم‌ ادله موردنظر كامپايل ميگردند و اين آيتم هم سبب ساز زيادتر شدن سرعت و كارايي بالا در نرم افزار ميباشد.
وردپرس چيست؟
پيش از هر كاري، خوب ميباشد تا ماهيت وردپرس را باري ديگر با خويش مرور كنيم و بعداز آن به سراغ تحقيق نكات گوناگون و مزاياي وردپرس برويم. در بي آلايش‌ترين تمجيد، وردپرس را مي‌قدرت يك بستر وبسايت‌سازي دانست كه ميتواند خط مش‌ها و نحوه‌هاي گوناگوني را براي ايجاد كرد يك تارنما به شما سفارش دهد. اين سيستم از انعطاف پذيري بالايي منتفع بوده و استعمال از آن براي مردم قابل انجام خواهد بود.
وردپرس چه طور عمل مي نمايد؟
براي توضيح اين موضوع كه وردپرس چه طور عمل مي‌نمايد، آغاز بايستي بدانيم كه وردپرس يك اپ ميباشد. اين اپ بايستي بر روي يك فضاي ميزباني اجرا در بيايد و همينطور نياز ميباشد تا مقر داده مشخصي را براي آن ترسيم كنيم؛ اين نرم‌افزار دارنده امكان موتور PHP و مقر داده MySQL ميباشد.

به وردپرس سيستم رئيس محتوا نيز مي گويند به اين دليل كه اين برنامه پنلي داراست كه به واسطه آن مي‌قدرت محتواي وب سايت را در دست گرفتن نمود.
تاريخچه وردپرس
وردپرس در سال 2007 ميلادي براي نخستين دفعه به طور قانوني معرفي شد . اين اپليكيشن با‌گاز توانست شيوه خويش را در ميان اشخاص متفاوت و قشرها متعدد برنامه نويس ها پيدا نمايد و تبديل به يكي پركاربردترين نرم‌افزار‌ها دراين مورد گردد. در اولي فرآيند، اين بستر فقط براي به كارگيري بلاگ نويسان بود البته با سپري شد فرصت، آپ تو ديت‌هاي گوناگون و متفاوت سبب ساز شد تا اشخاص بتوانند با اين نرم افزار هرگونه سايتي را فعال‌سازي و مدير نمايند.

مزايا وردپرس
وردپرس را مي‌قدرت به صورت‌ها و نحوه‌هاي بسيار گوناگوني استفاده كرد و همين فرمان سبب ساز گرديده تا بتوانيم مزاياي بسيار متعددي را براي اين اپليكيشن ليست كنيم. به‌دنبال به نظارت برخي از مزايا وردپرس پرداخته و با اين اطراف طاقت فرسا تارنما، بيش تر از پيش آشنا مي‌شويم.

نصب و راه‌اندازي راحت وردپرس
اولي مزيتي كه يوزرها هنگام استعمال از وردپرس با آن آشنا مي شوند اين ميباشد كه نصب و فعال‌سازي آن بسيار سهل وآسان بوده و شمارا سرگرم اشتباهات گوناگون نخواهد كرد. صرف لحاظ از واحد سنجش علم شما نسبت به دانش كامپيوتر، شما ميتوانيد اين برنامه را براي خويش نصب كرده و از آن به كارگيري فرمائيد.
آساني و ريلكس بودن به كارگيري از سيستم وردپرس
اكثر وقت ها اشخاص پياده سازي و تايپ كردن وب سايت را امري بغرنج تلقي مي‌نمايند كه در آن با اشكال و اقسام كدهاي متفاوت سروكار خوا هيم داشت. به كارگيري از وردپرس سهل و آسان‌خيس از تصورات مردم بوده و عموم به راحتي مي توانند با دور و اطراف آن تعامل نمايند.

صرفه‌جويي در حين در ساخت وب سايت با وردپرس
ساخت سايت از شيوه هاي مختلفي قابليت و امكان پذيز ميباشد و شما ميتوانيد به آساني و با استعمال از لهجه‌هاي اپ نويسي متفاوت، مبادرت به تايپ كردن و تشكيل داد يك وبسايت نماييد؛ ولي نكته قابل توجه در اينجا اين ميباشد كه استعمال از وردپرس نسبت به آيتم‌هاي ديگر راحت بوده و ميتواند ما‌را از شيوه هاي سريع‎‌تري به پاسخ برساند.

بروز بودن و به دست كم وصال باگ‌ها
يكي شايسته ترين مزايا وردپرس كه اشخاص را به استعمال از آن مجاب كرده و باعث مي‌گردد تا عموم فارغ از نگراني به سراغ آن بروند، آپ تو ديت بودن و باگ‌هاي نادر اين اپ ميباشد.

دارنده مورد هاي جالب براي ساخت وب سايت
طرق بسيار متفاوت و متنوعي را مي‌اقتدار براي پياده سازي يك وب سايت متصور شد. شما مي توانيد با به كارگيري از وردپرس به كليه تصورات خويش راز و صورت داده و از سوي ديگر، با ايده‌هاي تازه و جذابي روبرو گرديد.

دارنده تجهيزات بسيار زياد
ساخت وب سايت امري ميباشد كه با جزئيات بسيار متعددي ياروهمدم بوده و مستلزم اعتنا بسيار متعددي خواهد بود. وجود تجهيزات زياد در فضاي ساخت سايت، به ما در‌اين زمينه ياري رساني كرده و سبب مي شود تا بتوانيم فارغ از نگراني درين دور و بر پياده سازي كنيم.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۰۷:۲۷ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی