مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


نشر نرم افزار ios
التفات نشر برنامه پس از پياده سازي
معمولاً بعد از پيشنهاد پياده سازي نرم افزار و مهيا شدن آن مرحله آينده تكثير آن ميباشد. هركس كه در حوزه پياده سازي و بسط اپ و بازي‌هاي موبايلي آشنا باشد مي­داند كه فرايند تكثير يك اپليكيشن يا اين كه بازي در ماركتي عالي غير وابسته از روند پيشرفت و تشكيل داد از اهميتي بسيار بالايي شامل است. فرض نمائيد شما يك پيشرفت‌دهنده اپ موبايلي منحصربه‌فرد ios ميباشيد. بعداز سعي‌هاي بعضيً شبانه‌روزي برنده به بسط نرم افزار­اي كه در خصوص آن ايده پردازي‌هاي متعددي نموده­ بوديد، گرديده‌ايد. تكثير نرم افزار طراحي اپليكيشن در مشهد  در گوگل نيز قادر است معضل‌هاي خويش را داشته باشد.

اكنون در شرايطي‌كه اين نرم‌افزار در ماركتي قرار دهيد كه‌اين مشتريان اين ماركت به اپليكيشن شما حس نيازي چنداني نمي­نمايند يا اين كه اپليكيشن­تان به هيچ عنوانً چشم نمي­خواهد شد، زحمات بسيار شما در گسترش آن اپ به هدر خواهد رفت و شما به غرض خودتان نخواهيد رسيد. درين نوشته قصد داريم شما‌را با نشر نرم افزار‌هاي ios در ماركت­‌هاي اهل ايران و نرم‌افزار استور آشنا كنيم، نگاهي به اشتباهات و رنج‌هاي اين فعاليت نيز بيندازيم.
معرفي اپليكيشن استور و اشتباهات نشر اپلكيشين در كشور ايران
به عبارتي‌طور كه مي­دانيد نرم افزار استور يك پلتفرم تكثير و توزيع نرم افزار‌‌هاي موبايلي مختص ios ميباشد كه به وسيله كمپاني اپل بسط‌يافته و گردانده مي­گردد. نرم افزار‌‌هاي جانور درين پلتفرم مي­توانند بر روي آيفون‌ها، آي پدها، آي‌پادها و بعضي از نرم افزار هم بر روي اپل واچ و اپل تي او نصب و به كارگيري شوند.

اپليكيشن استور در سال 2008 ميلادي با حدود 500 نرم افزار راه اندازي شد. اين تعداد در سال 2017 ميلادي به 2.2 ميليون رسيد و پس‌ازآن كه اپل تصميم گرفت برخي نرم افزار‌‌هاي كهن يا اين كه 32 بيت آن را حذف نمايد، تعداد نرم افزار‌ها در سال 2020 به رقم 1.8 ميليون تقليل پيدا كرد.هزينه به كار گيري از حساب پيشرفت‌دهنده نرم افزار استور و تكثير نرم افزار در آن تقريباً سالي 99 دلار ميباشد. درآمدزايي از نرم افزار‌‌ها در اپليكيشن استور به يك‌سري شكل قابليت‌پذير ميباشد.

گروه اوليه نرم افزار‌‌هايي مي‌باشند كه كاربري كه قصد استعمال از آن را دارااست، آن نرم افزار را مستقيماً از پيشرفت‌دهنده آن خريداري مي‌نمايد.
گروه دوم نرم افزار‌‌هايي ميباشند كه به‌شكل مجاني امكان به كار گيري دارا‌هستند البته با تبليغات در نرم افزار درآمدزايي مي‌نمايند.
در مجموعه پايان دانلود نرم افزار بدون پول ميباشد، امّا براي استعمال از بعضي‌هاي خصوصيت‌هاي آن مي بايست پول پرداخت كرد.
با دقت به بازار عظيم­اي كه در ماركت نرم افزار استور درانتظار توسعه و گسترش‌دهندگان و نرم افزار‌‌هاي تازه ميباشد، امّا تحريم‌هاي ايالات متحده عليه كشور‌ايران قابليت و امكان ارائه حساب پيشرفت به يوزرها اهل ايران را نمي­دهد و بسط‌دهندگان اهل ايران قابليت و امكان تكثير نرم افزار خويش بعداز پيشرفت را در اپليكيشن استور ندارند. اما خط مش‌هايي براي به دور زدن تحريم‌ها و استعمال از نرم افزار‌‌هاي ios مانند جيل بريك كردن دستگاه و به كارگيري از منتشركنندگان نرم افزار‌‌هاي ios اهل ايران وجود داراست كه پيرو به‌اختصار به‌اين مسئله نيز خوا هيم پرداخت.
استارتاپ هاي اهل ايران منتشركننده نرم افزار
پس از تحريم كشور ايران به وسيله كمپاني اپل كمپاني‌هاي متعددي به وجود آمده و كارايي كردند تا به امداد پيشرفت‌دهندگان و يوزرها ios بيايند و بازدارنده آن شوند كه‌اين جامعه كه تقريباً 11 درصد از تمام به كار گيري‌كنندگان از موبايل هوشمند و تبلت و … را در برمي­گيرند، مشكلي در نصب نرم افزار يا اين كه پيشرفت اپليكيشني را كه پياده سازي كرده­اند نداشته باشند. به دنبال به معرفي تني چند از اين آغاز آب‌ها و كمپاني‌هاي اهل ايران مي­پردازيم.
سيب نرم‌افزار

سيب نرم‌افزار در سال 94 استارت به كار كرده است و تا به امروز توانسته حيث بيش تر از 2500 پيشرفت‌دهنده اهل ايران را جلب نمايد. اين پلتفرم تا به امروز بيشتراز 70 ميليون نصب نرم افزار در كارنامه خويش تصويب نموده است.

سيب اهل ايران

سيب اهل ايران نيز يكي‌از ديگر از كمپاني‌هايي ميباشد كه قابليت نصب و تكثير نرم افزار‌‌هاي منحصر به فرد ios را در دست يوزرها خويش قرار مي­دهد.

سيبانه

اين مجموعه در سال 92 عمل خويش را استارت نموده است. اين موسسه خويش را دكان ساكن نرم افزار‌‌هاي ios و مرجعي آموزشي در به كار گيري از اين نرم افزار‌‌ها معرفي مي­نمايد.

از ساير پلتفرم‌هاي ساكن و اهل ايران درزمينهٔ تكثير نرم افزار‌‌هاي ios مي­قدرت از سيبو، سيبجو، اناردوني، با اپل، نصاب و … اسم پيروزي.
فراگيري نشر نرم افزار در برنامه استور
غيروابسته از ايجاد كرد حساب پيشرفت‌دهنده اپل مراحل به چاپ رساندن نرم افزار در اپليكيشن استور و پيش‌نيازهاي آن به‌اختصار در تحت گستردن داده گردد. ولي شايان‌بيان ميباشد كه ايجاد كرد حساب پيشرفت‌دهنده غيروابسته از هزينه‌بر بودن كه بايستي اين هزينه به دلار پرداخت خواهد شد، قابليت و امكان ايجاد كرد اين حساب نيز براي يوزرها اهل ايران به جهت تحريم وجود نخواهد داشت.

مي بايست اپليكيشني كه شما پياده سازي كرديد به‌طور بدون نقص با مقررات اپليكيشن استور هم خواني داشته و آن ضوابط را رعايت نمايد. پس آغاز از اين مسئله اساسي مطمئن گرديد.
پيش از سعي بر تكثير نرم‌افزار در اپليكيشن استور آن را آزمايش نماييد تا اپليكيشتان باگ نداشته باشد يا اين كه كرَش نكند.
اكنون وهله به ساخت‌و‌ساز اكانت كاربري توسعه و گسترش‌دهنده ميباشد كه مقداري درخصوص اين مورد در ابتدا توضيح داده شد.
اكانت كاربري iTunes Connect توليد فرماييد و نرم‌افزار‌هاي فروخته‌گرديده در همگي استورها را مدير فرماييد.
همه الزامات مورد نياز نشر نرم افزار خويش را فراهم نماييد. اين لازمات مشتمل بر عكس‌ها، آيكون و كليپ شات‌هايي كه قصد داريد آنها را هم پا با نرم افزار خويش منتشر فرماييد، مي­خواهد شد.
فولدر نرم افزار خويش را آپلود نمائيد.
اپليكيشن خويش را جهت رسيدگي به دسته توسعه و گسترش‌دهندگان اپل ارائه دهيد و بعد از قبولي به‌شكل اتومات يا اين كه دستي آن شيوه منتشر نمائيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۴۵:۱۴ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی