مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


چه گونه در پياده سازي نرم افزار فروشگاهي برنده شويم؟
پياده سازي رابط كاربري مطلوب
پياده سازي رابط كاربري آسوده، سبب رابطه به دست آوردن بهتر استفاده كننده با نرم افزار فروشگاهي ميباشد كه هر چقدر اين پياده سازي خوب و آسوده خيس باشد، مخاطب بيشتر به شما و فروشگاهتان متعلق طراحي اپليكيشن در مشهد  و بامسئوليت مي‌شود. ( پياده سازي نرم افزار در مشهد )

براي پياده سازي نرم افزار بايستي به كاربر و شيوه شغل مغازه اعتنا بسزايي داشت. با آشنايي پرسوناي خويش و تعيين رنگ هاي مطلوب پياده سازي، ميتوانيد يك نرم افزار فروشگاه اينترنتي مطلوب را صحيح نمائيد. به صورتي كه پيمايش در اپليكيشن براي استفاده كننده خيلي شل و قابل شعور باشد.
فردي سازي نرم افزار
قابليت و امكان فردي سازي نرم‌افزار رو به استفاده كننده بدهيد تا حس راحتي بيشتري نمايد و طبق ذوق و سليقه ي خودش نرم افزار را بچيند. با اين عمل، استفاده كننده، نرم‌افزار فروشگاهي را منزل ي خويش ميداند و شم اينكه فروشنده و مالك تجارت به وي به ديده مشتري صرف نگاه مي نمايد را به شم هم خانواده بودن تغيير‌و تحول ميدهد.
تصوير استفاده كننده از ما
قابليت تصويب حيث استفاده كننده امتياز ويژه اي براي شما خواهد بود به شرطي كه هرلحظه مزاحم مخاطب خويش نشويد. قطعا شما هم در قابل انعطاف افزارها و تارنما هاي گوناگون به‌اين بخش برخورده ايد كه براي هر جنبش خرد در اپليكيشن و تارنما فروشگاهي از شما اسم كاربري و تصويب حيث ميخواهد. خوب ميباشد اين عمل با استراتژي مطلوب پياده گردد در غير اين شكل جز تلف كردن مخاطبتان چيز ديگري نخواهد داشت.

سرعت برنامه فروشگاهي
نرم افزار هاي باحجم بالا بدترين و كسل كننده ترين قابل انعطاف افزارها از حيث استفاده كننده ميباشد.حتي در حالتي‌كه در دوران ي وقتي خاصي كاربر بدون چاره به نصب برنامه شما باشد با پيدا شدن كوچكترين رقيبي حاضر به تلف كردن شما ميباشد. چون سرعت بالا براي مخاطب التفات بالايي داراست. وي به موبايل هاي هوشمند و دنياي تكنولوژي واردشده تا مرحله به مرحله با آن توسعه و گسترش نمايد و بدرخشد. مطلقا سرعت زير و وسعت بالاي فروشگاه اينترنتي شما براي دستگاه و خويش وي سم ميباشد. پس قابل انعطاف افزارتان را با صرفه پياده سازي نمائيد تا استفاده كننده دوستتان داشته باشد.

امنيت
شم امنيت مهم‌ترين قضيه ي خريد است بدين مفهوم كه شما بايستي براساس ضوابط امنيتي و مجازي مرز و بوم نرم افزار را پياده سازي فرمائيد تا استفاده كننده با خيال و خاطر شل، داده ها بانكي خويش را در اپليكيشن شما تصويب نمايد. همينطور اپليكيشن فروشگاهيتان بايستي توانا و ضدهك باشد كه داده ها مخاطبينتان در دسترس اشخاص سودجو نيفتد.
گزينش سيستم برهان
يكي مهم‌ترين نكات اصلي، دقت به سيستم برهان انتخابي ميباشد. با اعتنا به كاربر تان مي بايست نرم‌افزار اينترنتي خويش را بر اساس تجهيزات انتخابي استفاده كننده مبنا ريزي كرد تا خوب پاسخ بگيريد و چه عالي ميباشد كه بتوانيد با هر دو سيستم استدلال اپليكيشن خويش را جلو ببريد.

واكنشگرا بودن
بيشتر نرم افزار هاي فروشگاهي در بالا براي تلفن همراه پياده سازي مي گردند البته خوب آنست كه شما با اعتنا به مجموع دستگاه هاي مو جود فروشگاهتان را ارائه بدهيد. قابل انعطاف افزارهاي اصولي و مطلوب به نسبت دستگاه تغيير تحول كاربري مي‌دهند و ورژن متبوع آيتم به كار گيري قرار مي‌گيرند. در صدر پياده سازي نرم افزار گوشي را اجرا بدهيد و بعد از آن ورژن ويندوز و مك را در راهبرد خويش قرار دهيد.

برخورداري از مثال بتا
براي عالي بودن نياز به كاربر داريد و مي بايست اين استفاده كننده را بخوبي بشناسيد تا بتوانيد با وي تعامل فرماييد و در صحنه بمانبد. براي آشنايي پرسوناي خويش عالي ميباشد پيش از ارائه ورژن نرم افزار تان، ورژن ي آزمايشي يا اين كه بتا را وارد بازار فرمائيد تا از عيب و نقص شغل خويش با خبر گرديد. اما قطعا پيش از اينكه ورژن ي بتا را آزمون نماييد، فرصت و طرز تكثير آن را به يوزرها تان استحضار دهيد تا با استقبال بيشتري روبرو گرديد.

به كارگيري مطلوب از رنگ
همان طور كه در نصيب پياده سازي رابط كاربري اشاره شد، رنگ نرم افزار از مداقه ويژه اي برخوردار‌است. روانشناسي رنگ ها شايسته ترين مورد براي تعيين رنگ مطلوب با مارك شماست. منطبق رنگ ها و كنارهم قرار گرفتنشان در بامسئوليت كردن استفاده كننده اثر بسزايي داراست. اكثري از برندهاي پر اسم و رسم جهان با يك رنگ خاص شناخته ميشوند. رنگ مارك را بايستي متناسب با بيزنس گزينش كرد تا به جان بنشيند و استفاده كننده در معاش روزانه اش هر وقت رنگ انتخابي شما‌را ببيند بي زيرا و چرا به خاطر شما بيفتد.
شبكه‌هاي‌اجتماعي
در نرم افزار فروشگاهي جايي براي شبكه‌هاي‌اجتماعي گشوده نمائيد تا به راحتي كاربرتان به كانال هاي ديگر شما نفوذ پيدا كند و از اين روش با شما تعامل نمايد. كاربر با وصل شدن به كانال هاي بيشتر پشت گرمي بيشتري مي نمايد و اين كفه ي ميزان را به سمت شما هنگفت خواهد كرد. شما با اين عمل به وي مي فهمانيد كه هر كجا منرا بخواهي، اينجانب هستم.

به كارگيري از يك پلتفرم پيام رسان
در مواردي كه مخاطب براي شما پيغامي داشته و احتياج به پاسخگويي آني داراست، با سيستم پيام رسان در كنارش باشيد.البته هر لحظه با پاپ آپ كردن، مزاحمش نشويد و آزرده خاطرش نكنيد. فضايي را ساخت نماييد تا استفاده كننده بتواند با زدن يك دكمه با شما رابطه بگيرد. براي اين شغل، با به دست آوردن داده ها بيهوده اعم از آدرس اينترنتي، رابط كاربري، كدملي و ... او‌را كلافه نكنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۰۹:۲۹ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی