مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


سيستم استدلال سرور
بر روي هر سرور بازي يا اين كه سرور هاي معمول ، يك سيستم دليل نصب ميشود كه سبب مي‌شود سرور ساختار قابل انعطاف افزاري خويش را مطابق امكان هاي آن سيستم استدلال بتواند به جاري  طراحي اپليكيشن در مشهد ساختن در بياورد .

اولي و بي آلايش ترين قابليت و امكان و مزيت سيستم استدلال ويندوز نسبت به لينوكس در سرعت فراتر نصب آن است و او‌لين ميزيت لينوكس نسبت به ويندوز را مي اقتدار در دسترسي هاي بيشتر و جامع تر آن براي انجام تغييرات دانست زيراكه كدهاي اپليكيشن‌‌هايي كه بر روي سيستم دليل ويندوز نصب مي گردد و همينطورخود ويندوز به راحتي قابل دسترس نيستند و نمي‌اقتدار آن‌ها را تغيير تحول بخشيد.

البته در سيستم دليل لينوكس كدهاي آن به راحتي قابل دسترس بوده و مي‌اقتدار آن را به راحتي فردي سازي كرد. توسعه و گسترش دهندگان لينوكس دربرگيرنده توده‌ي متعددي از متخصصان اين حوزه مي شوند كه بر روي نسخه‌هاي جديدتر آن شغل ميكنند و آن را آپ ديت و بروز نگه مي‌دارا هستند.

نكته ي ديگر در استعمال از ويندوز اين ميباشد كه نياز ميباشد در صدر لايسنس يا اين كه سند اعتبار ويندوز را خريداري نماييد. در صورتيكه قصد خريد يك سرور بر مبناي ويندوز را داريد مطلقا يك سند اعتبار همپا آن اخذ مي‌كنيد.

البته در ازاي مزيت هاي بيان شده از لينوكس نسبت به ويندوز شايد براي شما پرسش باشد كه چرا همچنان بخش اعظمي از يوزرها ترجيح مي‌دهند از سيستم ادله ويندوز براي سرورها استعمال نمايند و جواب اين پرسش در عاميانه خيس بودن و معمولي خيس بودن فعاليت با ويندوز ميباشد زيراكه معيار شناخت اكثريت يوزرها با ويندوز بسيار فراتر از لينوكس ميباشد و همين فرمان سبب ساز گرديده است كه محوبيت سيستم دليل ويندوز بيشتر باشد .

البته در غايت مي بايست به صورت خلاصه و بي آلايش بگوييم استعمال از هر مورد از اين سيستم دست اندركاران تماما ذوق وسليقه اي بوده زيراكه هريك از آنها ميزيت هايي را دارد و مهم‌ترين قضيه در سرور همانگونه كه گفته شد ، موضوع ي قطعات طاقت فرسا افزاري همچون : پردازنده ، حافظه موقت و ياد است .

اشكال سرور
(هم اكنون كه با مفاهيم نخستين ي سرور آشنا شديم ، قصد داريم به معرفي و توضيحات مرتبط با هر سرور و كابردهاي آن بپردازيم .)
1- سرور منحصر
يوزرها اين نوع سرور معمولا وب سايت ها – نرم افزار ها و يا اين كه بازي هاي بسيار بزرگي با يوزرها ميليوني مي‌باشند ، كه براي مدير هر چه آحاد خيس و دسترسي هاي موردنياز و از كليه اساسي خيس امنيت فراتر براي حفظ از داده ها و از يك سرور منحصر به فرد به كارگيري مي نمايند .

آيتم ديگري كه براي اين نوع از سرور ها وجود داراست اين ميباشد كه مجموع سرور در مشت شما ميباشد و هيچ كامپيوتر و از روش آن سايت و يا اين كه نرم افزار ديگيري به آن متصل نيست و به همين خيال و خاطر استعمال از همه منابع سرور به طور منحصر در دست شما بوده و سرعت فوق العاده اي تجارب خواهيد كرد .
2- سرور اشتراكي
بر روي سرور اشتراكي چندين سايت، ديتابيس و دامين تعريف‌و‌تمجيد گرديده‌اند كه در لحظه، پاسخگوي درخواست‌هاي تعداد متعددي از يوزرها خواهند بود. همانطوريكه از اسم يك سرور اشتراكي معين ميباشد ، طبق تعاريف مديريت سرور منابع اين سرور هاي ائم از : حافظه موقت – پردازنده و خاطر دربين يوزرها اشتراك مييابد .

3- سرور مجازي
مقايس بلندمرتبه‌خيس با منابع منحصر ‌خيس از يك خدمت اشتراكي ميباشد كه از روش “مجازي‌سازها” تقسيم منابع يك سرور مخصوص صاحب خانه به يك سري ماشين، شكل مي‌پذيرد ؛ و معمولا تعداد خدمت هايي كه روي يك سرور مجازي پياده ميشوند بسيار كمتر از خدمت هاي اشتراكي خواهد بود .

اكنون كه به توضيحات تخصصي در ارتباط با سرورها و گونه هاي آن پرداختيم و شما با اصطلاحات نخستين آشنا شديد وهله به آن رسيده ميباشد به سراغ تعريف‌و‌تمجيد سرور بازي ، توضيحات مرتبط با آن و تفاوت هاي آن با سرورهاي معمول برويم .

سرور بازي
بزرگترين و مهم‌ترين تفاوت دربين سرور بازي و سرورهاي ديگر اين ميباشد كه‌اين نوع سرورها از حيث طاقت فرسا افزاري و پردازشي بسيار قدرتمندتر مي‌باشند.

براي رويارويي با وسعت بالا بارهاي ناشي از بازي هاي آنلاين، سرورها مي بايست دارنده CPU قدرتمند، دور و اطراف ذخيره سازي و پهناي باند بسيار بالايي باشند.

قابل ذكر ميباشد كه درصورتي كه سرور بازي شما از نگاه طاقت فرسا افزاري نيز بسيار كاركشته باشد البته در پاسخگويي و تبادل داده ها در ميان كلاينت و خويش ضعيف شغل نمايد ، گشوده كاربردي را ندارد زيراكه در صفحه ي پيشنهاد بازي آنلاين به طور بي نقص توضيحات داده شد كه ، بازي هاي آنلاين با چه الگوريتمي عمل خواهند كرد و اين الگوريتم مستلزم چه قدرتي ميباشد .

سرور هاي بازي مطلوب و كار كشته معمولا بايستي پينگ ذيل 100 ميلي ثانيه را دارا باشند ، زيراكه بايستي در كوتاه ترين مجال ممكن تلاش و رويدادهاي چهره داده در بازي به سمت كلاينت ها و آن هم در تعداد بسيار بالا نبي خواهد شد و اين فرصت فقط در بازي هاي async ميتواند يه خرده كمتر باشد . ( توضيحات مرتبط با بازي هاي async در نوشته‌علمي ي توصيه بازي آنلاين نقل شده ميباشد)

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۵۶:۰۲ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی