مقالات تخصصي طراحي اپ موبايل
مرجع رسمي مقالات طراحي اپليكيشن


۱۰) ADB واي فاي
اين افزونه اندرويد استوديو براي ريلكس‌ترشدن فرايند‌ي Installing, Running and Debugging نرم افزار‌هاست. درصورتي كه اين پلاگين را نداشته باشيد، مسلما بايستي در تك تك بازه از USB به كار گيري نماييد و از وصل‌بودن آن مطمئن باشيد. ولي با اين پلاگين كافي ميباشد از متصل‌بودن به WIFI  طراحي اپليكيشن در مشهد مطمئن باشيد.

 

۱۱) Key Promoter X
اين افزونه به معناي حقيقي واژه و كلمه براي شما بين‌برُ مي‌سازد يا اين كه دربين‌برهايي كيبورد را كه ديگر كدنويسان خيلي استعمال مي‌نمايند به شما هم نماد ميدهد. علاوه‌براين، با اين افزونه ميتوانيد آن موس (به عبارتي Mouse كامپيوتر) را كنار بگذاريد يا اين كه كمتر نيازمندش گرديد و به طور كامل با كليدها و في مابين‌برهاي كيبورد كارتان را پيش ببريد. هنگامي اين پلاگين‌ي اندرويد استوديو را نصب نمائيد؛ كليدهاي در ميان‌بر ِ هر چيزي را كه در آن گوشه و كنار مي خواهيد با ماوس روي آن كليك فرمائيد، براي شما اكران داده مي‌گردد.

 

۱۲) Vector Drawable Thumbnails
اپ‌نويسان اندرويد بهتر مي‌‌دانند كه براي ديدن طرح‌هاي وكتور بايستي نرم افزار را بسازند و زماني به آخر رسيد مشخص و معلوم ميشود چه چيزي از آب درآمده ميباشد. ولي چنانچه گسترش‌دهنده‌ي نرم افزار اندرويدي اين افزونه را نصب كرده‌باشد؛ ديگر نيازي وجود ندارد اين تمامي زحمت را متحمل خواهد شد و با يك كليك مي تواند آحاد طرح‌هاي وكتور اندرويدي را كه در نرم افزار از آنها به كارگيري كرده‌، درحين عمل و هروقت كه بخواهد ببيند. (خيلي راحت‌ و شل‌!)
خصوصيت هاي Tika
Tika روي هم رفته منابع ياد پاره اي را اشغال مي نمايد و بدين ترتيب به راحتي در نرم‌افزار هاي جاوا قابل جاسازي ميباشد.
Tika از كتابخانه هاي متعدد تحت عنوان رابط تجزيه كننده به كار گيري مي نمايد. با به كارگيري از اين خصوصيت، مخاطب ديگر نيازي به تعيين كتابخانه تجزيه كننده درست با دقت به نوع فولدر ندارد و اين زمينه راحتي عمل با اين كيت را به صورت قابل توجهي ارتقا مي‌دهد.
Tika مي‌تواند براي هر نوع مدرك از كتابخانه هاي گوناگون تجزيه كننده جانور، در يك اپ واحد استعمال نمايد.
Tika قادر است مجموع سبك هاي فراداده را كه براي تعريف فولدر‏ها به كارگيري ميشوند، شناسايي و دستيابي نمايد.
Tika دربرگيرنده يك خصوصيت شناسايي لهجه ميباشد و مي‌تواند در اوراق مطابق نوع لهجه، گزينه به كارگيري قرار گيرد.

 

شيوه تشخيص گويش در Tika
از آنجايي كه تيكا بر مبناي لهجه نرم افزار نويسي جاوا درج شده ميباشد قادر است خويش را حتي فارغ از امداد از داده ها فراداده، شناسايي نمايد. در ورژن هاي كهن Tika، لهجه گواهي با به كارگيري از يك مثال LanguageIdentifier كشف مي شد ولي فعلا LanguageIdentifier به عايدي خدمت هاي اينترنت منسوخ گرديده‌است.
فعلا براي شناسايي گويش مي‏توانيد از زيرگروه هاي سطح انتزاعي LanguageDetector (ردياب لهجه) به كارگيري فرمائيد.
همينطور ميتوانيد از سرويس ها اينترنت مانند Google Translate يا اين كه Microsoft Translator براي اخذ بيشتر سرويس ها ترجمه به كارگيري فرماييد.
تيكا همينطور ميتواند 18 گويش متفاوت را تشخيص داده و با به كارگيري از طريق getLanguage از كلاس LanguageIdentifier به كارگيري نمايد. اين شيوه، اسم كد لهجه را به طور String برمي گرداند. در پايين ليست 18 جفت كد گويش وجود دارااست كه به وسيله Tika شناسايي گرديده‌است را مي‌بينيد:

da – دانماركي
de – آلماني
et – استوني – يوناني
en – انگليسي
es – اسپانيايي
fi – فنلاندي
fr – فرانسوي
hu – مجارستاني
is – ايسلندي
it – ايتاليايي
nl – هلندي
no – نروژي
pl – لهستاني
pt – پرتغالي
ru – روسي
sv – سوئدي
th- تايلندي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
موضوع:
[ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۱۳:۵۷ ] [ حامد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی